Spotify teatas esimese kvartali müügitulu 33protsendisest kasvust, kuna muusika voogedastusteenust pakkuva ettevõtte tasulise Premium-paketi kasutajate arv kasvas 100 miljonini.

- Esimese kvartali lõpetas Spotify 1,7miljardilise raha ja selle ekvivalentide jäägiga.
- Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõtte käive kasvas aastaga 1,14 miljardilt eurolt 1,51 miljardile, ärikasum kasvas 16 protsenti. Märtsis laiendas Spotify partnerlust Google'iga ning sisenes Ühendkuningriigi ja Prantsusmaa turgudele. Premium-teenust kasutavate klientide osakaal käibest on 92 protsenti, sealjuures 40 protsenti klientidest on Euroopast, 30 protsenti Põhja-Ameerikast, 20 protsenti Lõuna-Ameerikast ning ülejäänud 10 protsenti moodustavad kõik ülejäänud piirkonnad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?