Spotify teatas esimese kvartali müügitulu 33protsendisest kasvust, kuna muusika voogedastusteenust pakkuva ettevõtte tasulise Premium-paketi kasutajate arv kasvas 100 miljonini.

- Esimese kvartali lõpetas Spotify 1,7miljardilise raha ja selle ekvivalentide jäägiga.
- Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõtte käive kasvas aastaga 1,14 miljardilt eurolt 1,51 miljardile, ärikasum kasvas 16 protsenti. Märtsis laiendas Spotify partnerlust Google'iga ning sisenes Ühendkuningriigi ja Prantsusmaa turgudele. Premium-teenust kasutavate klientide osakaal käibest on 92 protsenti, sealjuures 40 protsenti klientidest on Euroopast, 30 protsenti Põhja-Ameerikast, 20 protsenti Lõuna-Ameerikast ning ülejäänud 10 protsenti moodustavad kõik ülejäänud piirkonnad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Verston Eesti juht Jarmo Liiveri sõnul peab tulevik olema targem, rohelisem ning paindlikum. Eesti suurim taristuehitaja on teinud kestlikkusest oma strateegilise prioriteedi ning just muutuste juhtimine aitab ettevõttel Euroopa mastaabis eestvedajaks pürgida.