Facebook, Amazon ja Apple kulutasid mullu lobitööle rekordtilisel raha, selgub teisipäeval avaldatud dokumentidest.

- Facebook kulutas suurematest tehnoloogiafirmadest lobitööle kõige rohkem raha.
- Foto: Reuters/Scanpix
Facebook kulutas Washingtoni mõjutamisele 16,7 miljonit dollarit, mid on poole võrra rohkem kui 2018. aastal. Amazoni kulutused kasvasid ligi 2 miljoni võrra, 16,1 miljoni dollarini. Apple’i vastav summa oli mullu 7,4 miljonit dollarit.
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.