• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,02%6 037,93
  • DOW 300,88%42 570,48
  • Nasdaq 1,49%19 695,92
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,02%6 037,93
  • DOW 300,88%42 570,48
  • Nasdaq 1,49%19 695,92
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,08
  • 02.09.22, 17:46

PRFoods koristas päevaga kahjumist miljoneid

Kui veel neljapäeva öösel teatas PRFoods 11,1 miljoni euro suurusest kahjumist, siis reedel avaldatud börsiteatega oli ettevõtte kahjum vähenenud 7,7 miljonile eurole.
Kui veel päev varem oli kalakasvataja PRFoodsi kahjum aasta varasemaga võrreldes kahekordne, siis reedeks oli ettevõtte juht Indrek Kasela oma korrastatud aruandega 3,4 miljonit sellest minema pühkinud.
  • Kui veel päev varem oli kalakasvataja PRFoodsi kahjum aasta varasemaga võrreldes kahekordne, siis reedeks oli ettevõtte juht Indrek Kasela oma korrastatud aruandega 3,4 miljonit sellest minema pühkinud.
  • Foto: Liis Treimann
Värskeima aruande järgi on üle poole kahjumist Soome üksuse müügist tulnud firmaväärtuse allahindamine 4 miljoni euro võrra. Pärast kahjumliku ettevõtte müüki keskendub PRFoods ettevõtte juhi Indrek Kasela sõnul kalakasvatusele ja Ühendkuningriigi tootmisüksusele.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.09.22, 12:55
PRFoods kahekordistas aastaga kahjumit
Tallinna börsi põhinimekirjas noteeritud PRFoods suurendas aastaga kahjumit 11 miljoni euroni, olles aasta varem olnud kahjumis 5,1 miljoni euroga. Enim kahjusid pidi PRFoods vastu võtma Soome turult.
Börsiuudised
  • 02.06.22, 12:21
PRFoods sai üheksa kuuga kõva kahjumi
Toiduainetööstuse ettevõte PRFoods on kolme kvartaliga saanud 5,5 miljonit eurot puhaskahjumit, kuid ettevõtte juht näeb tulevikku helgemas toonis, teatas ettevõte börsile.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele