Eile alustas USA suurima utotööstuse töölisi ühendav ametiühing United Auto Workers (UAW) streiki Fordi, Stellantise ja General Motorsi tehastes. Streik järgnes sellele, kui ettevõtted UAW nõudmistele uute töölepingute osas piisavalt vastu ei tulnud.
Ford teatas tugevatest teise kvartali tulemustest ning tõstis kogu aasta kasumiprognoosi, kuid samas prognoositi, et nende elektrisõidukite segment kannatab sel aastal veel suurema kahjumi ees.
Autotööstuse tulevik on täiselektriline, praegu pole ühelgi investoril selles ilmselt enam mingit kahtlust. Selle tuleviku võitjate hulka, elektriautode ehitamisele pühendunud spetsialiseeritud ettevõtete kõrvale trügivad ka vana kooli autotootjad.
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?