Populaarse kohvikuketi Starbucks aktsia kukkus Nasdaqil kuuendiku, kui ettevõtte majandustulemused ja tulevikuprognoos investoreile pettumuse valmistasid.
Analüütikud ootasid parasjagu uuenduskuuri läbivalt Starbucksilt müügi kasvu, kuid ettevõtte müük olemasolevais kohvikuis langes mulluse sama kvartaliga võrreldes 4%. Langus valitses kõigil Starbucksi turgudel; kahel suuremal turul USAs ja Hiinas kukkus müük vastavalt 3% ja 11%.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.