USA tarbijad on endiselt valmis raha kulutama Starbucksi kohvile, samal ajal kui Hiina tarbijad tõmbavad oma rahakotti kokku, vahendab Yahoo Finance.

- Rahvusvahelises äris nägi Starbucks nõrkust, eriti Hiinas.
- Foto: Reuters/Scanpix
Starbucksi kogutulu kasvas viimases kvartalis 11%, ulatudes ligi 9,4 miljardi dollarini, mis on rohkem kui Wall Streeti oodatud 9,28 miljardit dollarit. Samuti ületas korrigeeritud kasum aktsia kohta ootusi, olles 1,06 dollarit võrreldes prognoositud 0,97 dollariga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Starbucksi asutaja ja endine tegevjuht Howard Schultz astub Starbucksi direktorite nõukogust tagasi, vahendas Yahoo Finance.
Eelmise aastaga võrreldes on Adacti müügitulu kahekordistunud, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis Adacti asutaja Kalev Kärpuk.
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).