Tallinna ja Helsingi börsil noteeritud laevandusettevõte Tallink Grupp vedas jaanuaris vähem reisijaid, kaupa ja sõidukeid kui mullu samal ajal.

- Tallinki laev MyStar (pildil) sai jaanuaris sõita tavapäraselt terve jaanuarikuu, aga Megastar oli liinilt eemal kolm päeva. Foto: Liis Treimann
Tallink Grupp vedas tänavu jaanuaris 299 991 reisijat, mida on eelmise aasta jaanuariga võrreldes 9,1% võrra vähem. Veetud kaubaveoühikute maht vähenes 33,6% võrra, 18 986 ühikuni ja veetud reisijate sõidukite maht vähenes eelmise aastaga võrreldes 13,2%, 43 622 ühikuni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kõige suurema portfelliga investor Tallinna börsil on soomlane Keijo Mehtonen, Tallinki esimene töötaja, keda ei kohutanud taasiseseisvunud Eesti tahumatus.
Neljapäeval pidi Helsingi ja Stockholmi vahel sõitma hakkama laev Silja Serenade, aga selle liiniletulek lükkub edasi ning Tallink muudab nädala lõpu reisiplaani.
Euroopa Keskpank on rohkem kui pool aastat purjetanud intressilangetuste lainel, mille jätkumine tõotab börsiettevõtetele võrreldes praegusega miljoneid säästu.
Soome ja Rootsi vahelise laevaliikluse suurimad tegijad Tallink ja Viking Line said Soome ja Rootsi riigilt toetusraha kümnetes miljonites eurodes.
Nädalavahetusel toimunud desünkroniseerimine oli alles esimene samm Eesti energeetika vajaduste lahendamiseks. Veel on astuda palju samme, et elekter oleks Eestis tarbijale mõistliku hinnaga ning varustuskindlus oleks tagatud.