Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Minu portfellis suurima osakaaluga Norra lõhekasvataja Leroy Seafood on kuu ajaga järsult langenud. Lausa nii, et on tipust kukkunud üle 20%, mis tähendab karuturule sattumist.
On lausa üllatav, kuidas mu portfelli priimusest on saanud põlualune, ja seda veel nii lühikese ajaga. Põhjuseks on lõhe hinna langus, analüütikute hinnasihtide kärped ning üldine pessimism, mis on praegu suur. Kuid kõige selle juures näen ka helgemaid toone.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.