Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas leida klient ise kohale minemata?
Eduka äri ajamiseks ei pea enam potentsiaalse partneri juurde kohale sõitma, piisab üksnes idee, arvuti ja interneti olemasolust.
Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine.
Foto: Andres Haabu
Tartus asuv mobiilimakselahendustega tegelev Fortumo on üks ettevõtteid, kes läheneb oma klientidele mittepersonaalselt ehk e-kirjade ja videokonverentside kaudu. Ettevõtte müügijuhi Andrea Boetti sõnul saab Fortumo 80-90% oma kontaktidest sellisel viisil.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.