Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
10 lihtsat nippi paremaks teeninduseks
Selleks, et kliente paremini teeninda, on oluline teada mõningaid lihtsaid ajutegevusega seotud näpunäiteid.
Foto: Raul Mee
Kui mõelda nii, et kõik siin meie elus on kellelegi teisele millegi müümine, siis võib ka mõelda nii, et kõik siin elus on millegi meeldejätmine ja enda meeldejäävaks tegemine.
Tehnoloogiad, näiteks suured keelemudelid, võiksid olla võimalus väikeriikidele ennast suuremaks teha. „Me peame olema hästi kiired rakendajad,“ usub Oixio Grupi juht Ivo Suursoo ja viitab sellele, et nelja aasta valimislubadused pikka horisonti ei toeta.