Silverspooni tegevjuht Marje Hallik-Wilson kinnitas, et Hõbelusika konkurss on igati läbipaistev.  Foto: Andras Kralla
Lennart Käämer • 26. oktoober 2016
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Eesti restoranide kõrgest tasemest annavad tunnistust kvaliteedimärgid restoranide ustel. Kuid kas alati on tunnustus ausalt teenitud või saab seda ka muul moel soetada?

Restoranide hea maine tagavad eeskätt külastajad – klient käib söögikohas ja jagab saadud kogemust tuttavatega. Ametlikke tunnustusi ja kvaliteedimärke saavad restoranid aga konkurssidelt, millest tuntuim on Silverspoon ehk Hõbelusikas.

Silverspooni tegevjuhi Marje Hallik-Wilsoni sõnul toimub konkursil hindamine eri kategooriates, et oleks võimalik hinnata sarnase eesmärgiga toitlustusasutusi. Samuti on see ainus võistlus, kus kõik osalejad saavad hindajatelt reaalset tagasisidet.

“Kogu Silverspooni protsess on läbipaistev ja seda jälgib sõltumatu audiitor,” selgitas Hallik-Wilson.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt