Äripäeva juhtimiskool: tugev bränd on parim strateegia

    Me ei pea selgitama, et Tesla on elektriauto, Pampersi all mõeldakse mähkmeid või Samsung pakub sulle kõiki kodus vajalikke tehnikakaupu, aga kuidas luua brändi, mis kannab endas ettevõtte strateegiat ja kuidas strateegia ettevõttes päriselt tööle panna? Kuidas tulemusi mõõta ning missuguseid tööriistu juhina kasutada? 

    Äripäeva juhtimiskooli raadiosaates rääkisid koolitaja, ettevõtja ja õppejõud Kristo Krumm ning Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus strateegilisest planeerimisest, eesmärkide seadmisest ning sellest, kus juhid tavapäraselt eksivad. 

    Saade on inspireeritud Äripäeva Akadeemia koolitussarjast „Spetsialistist juhiks“, mis on loodud just vähese juhtimiskogemusega juhtide toetamiseks ja arendamiseks. 

    Fotol: Marianne Lõhmus ja Kristo Krumm

    Foto autor: Sigrid Veskioja

    • Äripäeva juhtimiskool
    • 23.08.2023
    KIIRUS:
    Äripäeva juhtimiskool: tugev bränd on parim strateegia
  • Hetkel kuum