Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks

    Saates "Lavajutud" meenutame juuni keskel toimunud Sotsiaalmeedia konverentsi, kus erinevad ettevõtted jagasid oma kogemusi sotsiaalmeedia haldamisel.

    Saates mängime ette kahe ettevõtte kogemusloo: Hansaposti ja Rimi. Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo räägib, miks käib kogu mäng selle nimel, et klient tuleks ühel päeval tasuta tagasi. Saate teises pooles kõneleb Rimi vastutustundliku ettevõtluse ja kommunikatsiooni juht Katrin Bats, miks nad lükkasid hiljuti ühe kampaania mõned nädalad edasi päevakajalise teema pärast ning kuidas varem tabud teemad on muutunud igapäevaseks.

    • Lavajutud
    • 02.08.2021
    KIIRUS:
    Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks
  • Hetkel kuum