• Jaga lugu:

    Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks

    Saates "Lavajutud" meenutame juuni keskel toimunud Sotsiaalmeedia konverentsi, kus erinevad ettevõtted jagasid oma kogemusi sotsiaalmeedia haldamisel.

    Saates mängime ette kahe ettevõtte kogemusloo: Hansaposti ja Rimi. Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo räägib, miks käib kogu mäng selle nimel, et klient tuleks ühel päeval tasuta tagasi. Saate teises pooles kõneleb Rimi vastutustundliku ettevõtluse ja kommunikatsiooni juht Katrin Bats, miks nad lükkasid hiljuti ühe kampaania mõned nädalad edasi päevakajalise teema pärast ning kuidas varem tabud teemad on muutunud igapäevaseks.

    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum