• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,57%39 500,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,39
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,57%39 500,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,39
  • 02.08.21, 16:00

Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks

00:00
  • Priit PokkPriit Pokk
Kogemuslugu: mida teha sotsiaalmeedia turunduses, et klient tasuta tagasi tuleks

Saates "Lavajutud" meenutame juuni keskel toimunud Sotsiaalmeedia konverentsi, kus erinevad ettevõtted jagasid oma kogemusi sotsiaalmeedia haldamisel.

Saates mängime ette kahe ettevõtte kogemusloo: Hansaposti ja Rimi. Hansaposti e-kaubanduse juht Ilmar Mihkelsoo räägib, miks käib kogu mäng selle nimel, et klient tuleks ühel päeval tasuta tagasi. Saate teises pooles kõneleb Rimi vastutustundliku ettevõtluse ja kommunikatsiooni juht Katrin Bats, miks nad lükkasid hiljuti ühe kampaania mõned nädalad edasi päevakajalise teema pärast ning kuidas varem tabud teemad on muutunud igapäevaseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele