Personaalse lähenemisega edu saavutanud logistikafirma lööb vestlusroboti ees ukse kinni

    Kahekordse gaselli Jet Express tegevjuhi Andreas Suviste sõnul soosis gasellile omast kasvu pandeemia-aegne kaos transpordisektoris. Erilahenduste, paindlikkuse ja personaalsusega leiti täitmata nišš.  

    “Nägime, et ajakriitiliste saadetiste hulk eriti tootmisettevõtetes kasvas ning keskendusimegi sellele. Tundub, et see on end ära tasunud,” jagab Suviste edu võtit.  

    Firma juht tõdeb, et ettevõttes on mõeldud protsesside efektiivsemaks muutmise jaoks klienditeeninduse juturobotile üle viimise peale, kuid see läheks vastuollu nende erilahendustele suunatud teenustega.  

    “Näeme, et oluline on leida tasakaal. Kui me oma tugevuseks peame personaalsust, siis on väga küsitav, kas meie klienditeeninduses saab vastata vestlusrobot. Meil on mitmeid kliente, kes on tulnud konkurendi juurest ära, sest nad on väsinud vestlusrobotiga suhtlemast ja klienditeeninduse meililt üle nädala vastuse ootamisest. Eks see on otsustamise koht, mille arvelt siis optimeerida,” nendib Suviste.  

    Lisaks küsime, kas kiire kasv on ka kasvuvalusid toonud ja kuidas logistikafirma jätkusuutlikkusega tegeleb.

    Jet Express tegevjuhti intervjueeris Sigrid Hiis.  

    Fotol Jet Express tegevjuht Andreas Suviste. Foto: Raul Mee.  

    • Kuum tool
    • 12.02.2024
    KIIRUS:
    Personaalse lähenemisega edu saavutanud logistikafirma lööb vestlusroboti ees ukse kinni
  • Hetkel kuum