Merimetsa hambakliinik, kui teerajaja hambaravi digitaliseerimises

    Üha enam digitaliseeruvas maailmas on ka raviasutustel üha olulisem oma teenused tipptasemel hoida ning praeguses mõistes eeldab see ka erinevate protsesside digitaliseerimist. Merimetsa Hambakliinik OÜ on juba 15 aastat oma klientidele parimat teenust pakkunud ning seekordses saates räägime täpsemalt hambaravi digitaliseerimisest ning sellest, millist kasu toob see nii ettevõttele kuid eelkõige patsiendile. Samuti räägime saates ka väljakutsetest, mis digitaliseerimisega kaasnevad, sealhulgas isikuandmete kaitsest ja uutmoodi spetsialistide väljaõppest. Lisaks tuleb Sisuturundussaates juttu hambaravitarkvara arendamisest ning sellest, kuidas vajadus sarnase teenuse järgi lõi eelduse Merimetsa Hambakliinik OÜ tütarettevõtte Biometric OÜ sünniks. Saates on külas Timo Paberit ja Kertu Ollema Merimetsa Hambakliinik OÜ-st ja Marko Lehes Biometric OÜ-st.
    • Sisuturundussaade
    • 21.02.2020
    KIIRUS:
    Merimetsa hambakliinik, kui teerajaja hambaravi digitaliseerimises
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.