• OMX Baltic0,04%267,75
  • OMX Riga−0,04%875,44
  • OMX Tallinn−0,12%1 710,07
  • OMX Vilnius0,49%1 044,78
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,22%8 341,09
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,55
  • OMX Baltic0,04%267,75
  • OMX Riga−0,04%875,44
  • OMX Tallinn−0,12%1 710,07
  • OMX Vilnius0,49%1 044,78
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,22%8 341,09
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,55
  • 26.11.21, 15:05

Pärast Rail Balticut on Pärnu uus Tartu?

00:00
  • Hando SinisaluHando Sinisalu
Pärast Rail Balticut on Pärnu uus Tartu?

"Rail Balticu terminal saab olema nutikas, nullenergiakasutusega hoone. Saab olema otseühendus terminali ja lennujaama vahel," kirjeldas tulevast rongijaama Rail Balticu Eesti juht Tõnu Grünberg.

Grünberg tegi Äripäeva hommikuprogrammis kompaktse ülevaate sellest, mis on plaanid ja milline kõik välja nägema saab. "Tellitud projektid on valmis. Muuhulgas võiks töövõtjad olla kõik siit Eestist," rääkis ta. 

Kuula podcastist, kas tulevikus saab ikka kuiva jalaga rongi pealt lennujaama ning mis võib saada Tartust, millest uus trass kauge kaarega mööda läheb. Kas sealt ei saa mugavalt enam kuhugi?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele