• OMX Baltic0,64%267,97
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,78%1 713,13
  • OMX Vilnius0,52%1 039,38
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,00%8 286,95
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,84
  • OMX Baltic0,64%267,97
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,78%1 713,13
  • OMX Vilnius0,52%1 039,38
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,00%8 286,95
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,84
  • 11.12.20, 10:07

Sõiduauto hinnaga saab esimese juturoboti kätte

00:00
  • Neeme KorvNeeme Korv
Sõiduauto hinnaga saab esimese juturoboti kätte

Net Group andis Riigi infosüsteemi ametile ning Politsei- ja piirivalveametile üle riikliku juturoboti pilootprojekti, mis pakub tulevikus kodanikule võimalust suhelda riigiametitega ühekanali kaudu. Tegemist on uudse vabavaralise lahendusega, kus vestlusrobotid oskavad omavahel suhelda ning inimesi soovitud infoni suunata.

Riigiametites juhtub täna sageli nii, et kodanik pöördub oma murega vale asutuse poole. Sellest tulenevalt ei saa kodanik lahendust esimeses kontaktpinnas, asjaajamine venib ja inimesed pole avalike teenustega rahul. Mõlemal poolel kaasneb sellega suur aja- ja rahakulu korduvate pöördumiste näol klienditeenindusse.

Kaugtöö ja kontaktivaba suhtluse kõrgajast ning trendidest juturobotite vallas kõneles reedeses hommikuprogrammis Net Groupi e-riigi lahenduste valdkonnajuht Martin Karner.

Foto: Shutterstock

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele