Kelle asi on ühiskonnale väärtust luua ja kuidas üleilmsed trendid enda kasuks tööle panna?
Kuidas trende ära kasutada? Foto: Andras Kralla
Sel teemal arutlevad Telia Eesti tehnoloogiadirektor Kirke Saar, Riigikantselei Strateegiabüroo nõunik Eili Lepik, PAKRI Teadus- ja Tööstuspargi tegevjuht ja juhatuse esimees Enn Laansoo jr ja Miltton Nordics partner ja juht Annika Arras.
Vestlus on salvestatud 26.10 konverentsil "Who Cares? Keda huvitab väärtuse loomine ja kus on kasu?" Selle korraldasid Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum, Miltton Nordics ja SEB Eesti.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.