• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 25.07.18, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis mõjutab Eesti autopargi vanust ja kuidas olukorda muuta

Euroopa Autotootjate Assotsiatsioon ACEA avaldas hiljuti oma aastaraamatu, kus tuuakse välja palju erinevat statistikat, kus Eesti torkab silma nii mõnegi negatiivse näitajaga: Eesti uute autode keskmine süsihappegaasi väljalase on kõrgeim kogu Euroopas ning meie autopargi keskmine vanus on üks suurematest.
Vanaaegsed autod, uunikumautod,Üllar Suvemaa autokogu
  • Vanaaegsed autod, uunikumautod,Üllar Suvemaa autokogu
  • Foto: Meeli Küttim
Kas tegu on pelgalt statistikaga või vastab see kõik tegelikkusele? Mis mõjutab meie autopargi vanust ja mida me peaksime tegema, et olukorda muuta? Stuudios on Autode Müügi ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu juht Arno Sillat, majandusministeeriumi veondus- ja liiklustalituse juhataja Sander Salmu ning Auto 100 ärikliendijuht Uno Saariste.
Saadet juhib Tõnu Tramm.
Saadet toetab Škoda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele