• Jaga lugu:

    Jaanika Rannula: läbimõtlematult planeeritud koolitus raiskab nii raha kui aega

    Jaanika Rannula ja Helen KõrgesaarFoto: Äripäev

    Külas on koolitaja ja coach Jaanika Rannula, kes aitab selgitada, mille poolest erinevad koolitusvormid nagu coaching, mentorlus, supervisioon jne.

    Mida mis olukorras eelistada ja kuidas koolitusest oma meeskonna jaoks maksimum kätte saada.
    Saatejuht Helen Kõrgesaar.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Andi Pleskovski: laopindade turul valitsevad uued trendid
Neil, kel on kiirelt sobivat laopinda tarvis, tasub kärme olla, kirjutab RE Kinnisvara partner Andi Pleskovski.
Neil, kel on kiirelt sobivat laopinda tarvis, tasub kärme olla, kirjutab RE Kinnisvara partner Andi Pleskovski.
Kohvi hind tõusis kümne aasta kõrgeima tasemeni
Kohvi hind on tõusnud kümne aasta kõrgeima tasemeni, ettevõtted ja kauplejad püüavad turult kätte saada kõike, mis võimalik. Aasta lõpus on nõudlus kasvanud ning tarneahelaga seotud probleemid piiravad pakkumist, vahendab Financial Times.
Kohvi hind on tõusnud kümne aasta kõrgeima tasemeni, ettevõtted ja kauplejad püüavad turult kätte saada kõike, mis võimalik. Aasta lõpus on nõudlus kasvanud ning tarneahelaga seotud probleemid piiravad pakkumist, vahendab Financial Times.
Ehitusettevõtete TOP: hinnatõusud pole enam järsud, vaid igapäevased
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.
Seekordses Äripäeva TOPi saates räägime ehitusettevõtete TOPist. Suuremad ehitusprojektid on üsna pikaajalised ja praeguse hinnatõusulainetuse ajal on väga keeruline tööde maksumust prognoosida. Nii on ehitusturul tekkimas lepingud, kus peatöövõtja marginaal on fikseeritud, kuid ehitusega seotud kulud tasutakse avatud arvete alusel.
Teenusedisainer hoiatab: klient keerab selja esimese negatiivse kasutajakogemuse peale
Vaid üksainus negatiivne kasutajakogemus võib rikkuda kliendi ja brändi vahelise suhte, selgus saatest „Lavajutud“.
Vaid üksainus negatiivne kasutajakogemus võib rikkuda kliendi ja brändi vahelise suhte, selgus saatest „Lavajutud“.