Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kuidas meiliturunduses paremaid tulemusi teha?
Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus (vasakul) ning saatejuht Priit Kallas Dreamgrow DigitalistFoto: Maarit Eerme
Äripäev raadiosaates "Digiturunduse praktikum" oli jutu sellest, millised on head meilide loetavuse numbrid, kui oluline on personaliseeritus ning miks peaks tegema meilide testimisi.
Samuti räägiti sellest, kuidas äratada surnut baasi ning jagati soovitusi, kuidas müüki läbi meiliturunduse kasvatada.
Saates oli külas Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus ning saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.