• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,18%6 682,79
  • DOW 300,11%46 303,76
  • Nasdaq 0,42%22 765,08
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,92
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 5000,18%6 682,79
  • DOW 300,11%46 303,76
  • Nasdaq 0,42%22 765,08
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,92
  • 12.10.20, 10:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koroona tegi tükikaupa kontori rentimise ärile teene

Workland Groupi juhatuse liige Indrek Hääl rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, kuidas koroonaviirus puhus koostöötamiskeskuste ärile tuule tiibadesse.
Koroona-aasta lükkas Workland Groupi juhi Indrek Hääle sõnul sisse muutused, mida loodeti.
  • Koroona-aasta lükkas Workland Groupi juhi Indrek Hääle sõnul sisse muutused, mida loodeti.
  • Foto: Workland Group
Hommikuprogrammi tegid Karl-Eduard Salumäe ja Rivo Sarapik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele