Hando Sinisalu • 10. november 2020 kell 5:39
Saated
Ainult tellijale

Turundusanalüütik: paljud ei tee lihtsaid asju

Erinevalt paljudest teistest on Rimi hea näide, kuidas kliendiga suhelda personaalselt, väidab turundusanalüütik Raul Leppik.  Foto: Liis Treimann

Paljud ettevõtted koguvad suurandmeid, kuid ei kasuta neid, ütles analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik.

Leppik rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et kui tahta lojaalseid kliente, siis peaks tegema pigem personaalseid pakkumisi, mitte mõneprotsendilisi allahindlusi. Head näited Eestis on Rimi ja Selver, märkis Leppik.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
    Hetkel kuum