Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks. Võidavad aga need, kes suudavad luua selles üks-ühele suhtluse, rääkis hommikuprogrammis LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.

- LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
- Foto: Brendan McDermid
“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta oma lemmikbrändi juurest 50–70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turundus- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.