• OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • OMX Baltic1%300,07
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,19%1 964,94
  • OMX Vilnius0,88%1 174,87
  • S&P 5001,47%5 686,67
  • DOW 301,39%41 317,43
  • Nasdaq 1,51%17 977,73
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,49
  • 01.02.23, 13:05

Turundaja kliendi teekonnast veebis: halb kogemus läheb kalliks maksma

Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks. Võidavad aga need, kes suudavad luua selles üks-ühele suhtluse, rääkis hommikuprogrammis LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.
LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
  • LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
  • Foto: Brendan McDermid
“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta oma lemmikbrändi juurest 50–70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turundus- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.04.25, 14:36
Eesti Artistide Agentuur aitab maandada riske
Sa korraldad oma ettevõtte suvepäevi. Sündmuse toimumise hommikul seisad sa silmitsi faktiga, et esineja, kes pidi õhtul esinema, teatas, et ta ei tule, sest sai parema pakkumise. Mida teha?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele