• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,14%44 839,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,14%44 839,89
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • 01.02.23, 13:05

Turundaja kliendi teekonnast veebis: halb kogemus läheb kalliks maksma

Meie müüjad võistlevad pea kõikide e-poodide ja brändidega maailmas, mis tähendab, et kasutajakogemus muutub järjest olulisemaks. Võidavad aga need, kes suudavad luua selles üks-ühele suhtluse, rääkis hommikuprogrammis LeverUPi äriarendusjuht Märt Jõesaar.
LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
  • LeverUP on maailma suurima kliendi- ja müügihalduse tarkvara Salesforce partnerettevõte.
  • Foto: Brendan McDermid
“Viimaste aastate uuringud on näidanud, et kui klient saab ebamugava kogemuse osaliseks, lahkub ta oma lemmikbrändi juurest 50–70 protsendil juhtudest,” selgitas Jõesaar, kelle firma LeverUP esindab turundus- ja kliendisuhtluse tarkvara Salesforce.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 12:58
Shipit24.eu muutis pakisaatmise ja tagastused paari klikiga tehtavaks
E-kaubandus kasvab ja koos sellega kasvavad ootused ka pakisaatmisele. Lihtsa ja kiire ostlemise puhul ei tohiks ka saadetiste teekond takerduda keerulistesse vormidesse ning lepingutesse. Siin tuleb mängu pakisaatmislahendus Shipit24.eu, mis muudab pakisaatmise ning tagastamise mugavaks ja soodsaks nii ettevõtetele kui ka eraisikutele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele