• OMX Baltic−0,47267,38
  • OMX Riga−3,46879,79
  • OMX Tallinn−0,421 736,97
  • OMX Vilnius−0,16993,05
  • S&P 5000,235 439,78
  • DOW 300,7440 149,33
  • Nasdaq 0,0817 356,99
  • FTSE 1000,48 186,35
  • Nikkei 225−3,2837 869,51
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0092,23
  • OMX Baltic−0,47267,38
  • OMX Riga−3,46879,79
  • OMX Tallinn−0,421 736,97
  • OMX Vilnius−0,16993,05
  • S&P 5000,235 439,78
  • DOW 300,7440 149,33
  • Nasdaq 0,0817 356,99
  • FTSE 1000,48 186,35
  • Nikkei 225−3,2837 869,51
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0092,23
  • 25.09.23, 12:11

Telereklaam kaotab haaret. Tarbijaid otsitakse sotsiaalmeediast

Swedbanki turundusjuht ja Värska juht nentisid hommikuprogrammis, et brändi tugevus on pöördvõrdeline ärilise eduga.
Swedbank turundab enda brändi sõltuvalt sihtgrupist, TikTokis ollakse näiteks mängulisemad.
  • Swedbank turundab enda brändi sõltuvalt sihtgrupist, TikTokis ollakse näiteks mängulisemad. Foto: Andras Kralla
"Mida suurem on tuntus ja on positiivseid seoseid brändiga, seda suurem on ka ärivõimalus. Sellel on väga otsene ja äriline seos," ütles Swedbanki turunduse juht Arno Pae.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele