Kingiidee – kuidas leida meeliliigutavad ja südamlikud kingitused?

16. november 2017, 14:00
https://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20171116/CM/171119849/AR/0/AR-171119849.jpg

Kingituste leidmisega puutume me aeg-­ajalt kõik kokku, soovime teha head oma lähedastele, tuttavatele ja äripartneritele. Vahel on sellega lihtne, me mõtleme konkreetse inimese või ettevõtte peale ja me teame täpselt, mida neil vaja on. Aga mida teha siis, kui kõik kingiideed on otsas?

On mitmeid häid soovitusi, kuidas sobiv kingiidee üles leida. Keskendu alljärgnevas tekstis kolmele pidepunktile ja sealt edasi võid kindel olla, et kingituse saajal on talle tehtud kingituse üle väga hea meel.
1) Paku emotsiooni. Kingituse üleandmine võib olla sündmus omaette. Sealjuures mängib olulist rolli pakend. Saaja esimene emotsioon tekib pakendiga seonduvalt ja põnevus ning avamisprotsess kestab täpselt niikaua, kuni saladus avaldub. Andke kingisaajale võimalus põnevust kauem kogeda. Shokoboxi valikus on mitmeid selliseid tooteid.
2) Ole loov. Kui otsid lahendusi ärikingitustele, siis logoga eristuvad ärikingitused vastuvõtulaual, konverentsi materjalides või tänutähena tassikese kõrval, pakuvad selle saajatele kindlasti rõõmu. Firmakingituste fookuses on tõsta brändi nähtavust ja nutikad lahendused pakuvad seda kindlasti.
3) Loo väärtust. Milliseid sõnumeid Sinu kingiidee edasi annab? Mida soovid meene üleandmisega saajale öelda? Kui oled selles punktis põhjalik, siis seda olulisem on kingituse väärtus hiljem saajale. Igal kingitusel on oma lugu ja kui suudad selle saajale südamlikult ja lugupidavalt edasi anda, siis võid veendunud olla, et mälestus ja emotsioon jäävad püsima.
4) Tunne saaja eelistusi. Kõik saab alguse märkamisest ja sellest kui hästi sa saajat tunned. Kui tead tema huvisid, meeldimisi ja eelistusi, siis on lihtne hoolivust ja tähelepanelikkust üles näidata talle meelepärast kinkides. Tihti näidatakse kingitusega väärtuseid ja peegeldatakse hoiakuid saaja enda või tema ettevõtte suhtes. Seega tasub hästi läbi mõelda, mis enim rõõmu valmistab.
5) Paku üllatusmomenti. Kingitused ei pea olema kallid ega tõsised. Need võivad olla lõbusad ja naudingut pakkuvad. Rõõm saaja südames ja näol, pakub kingituse tegijale suurimat rahuldust. Lõbusate Shokoboxi kingitustega, mis ei pruugi isegi konkreetset tähtpäeva tähistada, loovad saajas erilise tunde, mis kestab kauem kui oodatud.
6) Logoga kingiideed. Kingitustega on võimalik oma suhteid saajaga hoida ja parandada. Ettevõtete turunduses kasutatakse seda tihti, et lojaalsete suhete tagamiseks oma kliente ja koostööpartnereid meelepärasega aegajalt üllatatakse.
7) Lisa kingitusse natuke endast. Mida personaalsema kingituse suudad luua, seda enam mõjutab see saajat. Leia aega sõnumi loomiseks ning viis, kuidas see edasi anda. Ka ärikingitused saab personaalseks muuta logode, pakendite ja edastamisviisiga – näiteks logoga šokolaadi näol.
8) Tea saajat ümbritsevat. Kas tunned saaja perekonda, tead hästi tema ettevõtet. Mõtle, kas suudad üllatusega puudutada ka tema kontaktvõrgustikku. Rohkem rõõmu toob rohkem rõõmu.

Hea kingiidee saab alguse keskendumisest saajale. Emotsioon ja väärtus, mida kingitusega suudetakse luua, toob kaasa rahulolu nii kingituse saajale kui ka tegijale endale. Leidke aega ja tehke südamega, seda, mida te teete, nii olete lõpptulemusega enim rahul!

Nauditavad ja eristuvad magusad kingiideed lähedastele ja äripartneritele leiad Shokoboxist. 

www.shokobox.ee
Me aitame Teil eristuda!

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. November 2017, 11:13

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris Hetkel eetris

Äripäeva raadio viimased saated

Kõiki viimased raadio saated
Otsi:

Ava täpsem otsing