Kuidas disainida uut toodet ja teenust? Aga klienti ja turgu?
Kasvuprogramm aitab kasvatada tuleviku ambitsiooneFoto: SEB Panks AS
Ettevõtetele loodud SEB Kasvuprogramm käib täistuuridel hoolimata eriolukorrast ja füüsiliste kohtumiste ära jäämisest. Kõik loengud toimuvad veebis ning neid on otseülekandena võimalik jälgida SEB Eesti Facebookis vastava ürituse alt.
Järjekorras juba kuuendas kasvuprogrammi lennus osalevad mitmed tuntud Eesti ettevõtted, nende seas Breden Kids, Furnum ja Chocolala. Missuguseid lahendusi need tiimid SEB Kasvuprogrammis oma klientidele loovad?
• Breden Kids loob lahendust, mis pakub automaatset lasterõivaste tellimise võimalust. Lahendus tähendab, et vastavalt lapse kasvule ja hooajale sobivad rõivad saadetakse kliendile otse koju.
• Furnum loob keskkonda, mis lihtsustab eritellimusmööbli tellimist. Pakkumise saamiseks tuleb kirjeldada enda idee Furnumi platvormil. Seejärel edastatakse päring tuhandetele tootjatele, kelle seast sobivad tootjad saadavad kliendile personaalse pakkumise.
• Chocolala loob veebiplatvormi, kus saab endale isikliku šokolaadi disainida ehk tellida šokolaadi enda valitud koostisosadega.
Kuidas toimuvad virtuaalsed töötoad?
Kasvuprogrammi töötoad on varasemalt toimunud SEB Innovatsioonikeskuses. Olukorrast tingituna saab see lend suurepäraselt hakkama hoopis virtuaalsete töötubadega Zoomi platvormil.