Artikkel
  • Efektiivse digiturunduskanali 17 saladust, mida Eestis varem avaldatud ei ole

    Pika rahvusvahelise kogemusega digiturunduse ekspert Argo Lipp

    Seda, et internetiturundus on üks võimsamaid viise ettevõtte müügitulu ja kasumi kasvatamiseks, teavad tänaseks tõenäoliselt kõik vähegi digiturundusega kokku puutunud ettevõtjad. Kuidas aga panna Google Ads enda kasuks nii tööle, et konkurendid kahvatuvad ja müüginumbrid kordades tõusevad, õpetab Eesti digiturunduse ekspert Argo Lipp oma värskes e-raamatus.

    Tänaseks 7-aastast Google Ads’i kogemust omava Argo huvi internetiturunduse vastu sai alguse Tallinna Majanduskoolist, kuhu ta läks õppima turundust. „Sain aru, et traditsiooniline turundus mind nii palju ei köida, vaid minu soov on tungida sügavamale – tahtsin näha konkreetseid numbreid, mõõta reklaamikampaaniate tulemuslikkust ning mõista, kuidas 1000 eurot kulutades saaks reaalselt teenida 10 000 eurot. Sain praktikakoha ühte heasse digiturundusega tegelevasse ettevõttesse, kus õpetati mulle internetiturunduse põhitõdesid – see andis kogemused edasiseks. Asutasin oma ettevõtte, aitasin väiksematel ettevõtjatel müügile keskenduvaid maandumislehti ehitada ja sinna läbi Facebook Adsi ja Google Ads reklaamide halduse potentsiaalseid kliente tuua. Eesmärgiks oli ettevõtete müügi kasvatamine efektiivselt ja mõõdetavalt.”
    Klientide arv ja käive kasvas, kuni Argo elukaaslane tegi ettepaneku sõita mõneks aastaks Austraaliasse, et õppida inglise keelt ning tutvuda uute kultuuride ja inimestega. Kokku oldi ära kolm aastat ja naasti koroonakriisi tõttu koju tagasi. „Sain väga palju uusi kogemusi ning mul õnnestus töötada kahes väga suures ettevõttes. Esimeses ettevõttes turundusjuhina töötades suutsin aastaga säästa 300 000 dollarit, samal ajal genereerides 200 000 dollari väärtuses rohkem müüki. Veel õnnestus mul töötada Austraalia kõige kiiremini kasvavas digiturundusagentuuris Google Ads’i osakonna juhina. Minu peamiseks väljakutseks oli üles ehitada kogu osakond praktiliselt nullist. Tuli luua uued toimivad protsessid, koostada vajalik dokumentatsioon ja palgata uusi inimesi oma meeskonda, sest töömaht oli korralik. Seejuures mõistsin, et maailmas pole kuigi palju inimesi, kes Google Ads’i reklaamide haldust minuga samal tasemel oskaks.”
    Täna võib öelda, et Argoga sarnaseid digiturunduskogemusi pole ühelgi teisel eestlasel. Ta läbis Austraalias mitmeid erinevaid koolitusi nagu Google Ads reklaamide haldus, e-maili turundus, SEO, Facebook Adsi haldus ning funktsioneerivate müügimudelite ehitamiseni välja. „Mõte on kogu süsteem panna kliendi jaoks terviklikult tööle, mitte aga riputada kodulehele passiivne päring „küsi pakkumist” nagu väga paljudel Eesti ettevõtetel. Sain osa väga õpetlikest projektidest, kus müügitulemused kasvasid kümneid kordi tänu meie turundustegevustele. Üks mu lemmikumatest klientidest alustas Google Ads'i reklaamidega 4000 dollariga kuus ja kasvas lõpuks 55 000 dollarile kuus, võites suurema osa Austraalia turust. Pole paremat tunnet, kui suudad oma klientidele selliseid tulemusi tuua.”
    Argo nendib, et kahjuks ei saa ettevõtted sageli aru, kuidas Google Adsi tõhusalt tööle panna. „Hästi funktsioneerival kodulehel olev pakkumine peab olema nii hea, et klient ei suuda sellest keelduda. Sinna juurde kuulub aga palju liikuvaid komponente erinevate strateegiate ning taktikatega, mis aitavad müüki kasvatada. Ja kõik need meetodid on ettevõtete peal testitud! Sellest kõigest räägin lähemalt oma tasuta allalaetavas eestikeelses e-raamatus „17 ennekuulmatust Google Adsi saladust, kuidas konkurentidele tuul alla teha.” Luban, et see raamat annab uue perspektiivi, kuidas Google Adsi reklaame edukalt teha."
    Argo Lipp avaldab raamatus oma magusamad strateegiad ja taktikad, kuidas Google Ads kasumlikult praktiliselt iga ettevõtte jaoks tööle panna. Ta on oma kogemused ammutanud töötades sadade erinevate ettevõtetega väga erinevatest valdkondadest peamiselt Austraalias ja Eestis kui ka Ameerika Ühendriikides, Suurbritannias ja teistes riikides. Lisaks e-raamatule alustab Argo jaanuari lõpust Google Ads’i koolitustega koostöös Nullist Turunduskooliga. Kuigi esimene koolitus on juba välja müüdud, tasub huvi korral kirjutada: [email protected]

    Lae tasuta e-raamat alla siit.

    Näide Google Ads’i toimimisest:

    Nõmmel elav edukas ettevõtja on juba seitse aastat unistanud uue maja ehitamisest. Tal on selge visuaal, milline see maja peaks välja nägema. Ta soovib ehitada ökoloogilise kahekorruselise puitelementmaja suurte akende, puitpõranda ja kõrgete lagedega.

    Seitsme aasta vältel on ta kokku kogunud juba 186 000 eurot. See on piisav summa tema unistuste maja ehitamiseks. Ühel tavalisel pühapäeva hommikul diivanil istudes, kohvi juues ja Facebooki sirvides satub ta peale ühele väga tõhusale kätekreemi reklaamile. Ta vaatab seda ja mõtleb, et oleks hea külmal ajal kasutada. Aga see ei ole tema jaoks prioriteet. Seejärel satub ta Facebookis uuele reklaamile, kus pakutakse uut autot väga soodsatel tingimustel. Ka oleks hea vana auto välja vahetada uue vastu. Siiski ei piisa sellest tahtest, et reklaamile klikkida.

    Nüüd aga tõuseb ta diivanilt püsti ja istub arvuti taha. Tema eesmärk on leida sobivad ehitajad, kes tema unistuse ellu viiksid. Ta trükib Googlesse „ökoloogiliste puitelementmajade ehitamine”. Sel hetkel on just parim aeg oma reklaamiga Googles esile tulla ja pakkuda inimesele täpselt seda, mida ta otsib. Google reklaamidega tabad inimesi, kes otsivad sinu toodet või teenust ja seda just sel hetkel, kui neil on vajadus olemas. Selle tõttu ongi Google Ads üks võimsamaid reklaamikanaleid maailmas.

    Kui sinu maandumisleht ja pakkumine vastab kliendi ootustele, on väga suur tõenäosus, et see inimene küsib pakkumist ja tuleb sulle kliendiks.

    Huvi korral lae tasuta e-raamat alla siit.

  • Hetkel kuum
Jaroslav Tavgen: RMKd pole vaja börsile viia!
Kui jätkame riigiettevõtete osalist börsile viimist, siis toimub selle riigistamine ja erasektori kahanemine, leiab Delovõje Vedomosti ajakirjanik Jaroslav Tavgen.
Kui jätkame riigiettevõtete osalist börsile viimist, siis toimub selle riigistamine ja erasektori kahanemine, leiab Delovõje Vedomosti ajakirjanik Jaroslav Tavgen.

20 aastat investeerimiskogemust portfellihalduses

Olulisemad lood

Kuulsa kaubamaja aktsia asus ülevõtupakkumise peale rallima
USA ühe tuntuma kaubamajaketi Macy’s aktsia läks täna New Yorgi börsil lendu info peale, et erakapital on teinud ettevõttele 5,8 miljardi dollarise ülevõtupakkumise.
USA ühe tuntuma kaubamajaketi Macy’s aktsia läks täna New Yorgi börsil lendu info peale, et erakapital on teinud ettevõttele 5,8 miljardi dollarise ülevõtupakkumise.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kristi Hõrrak: kuidas aitab ChatGPT siinset väikeettevõtjat? Aeg teha vahekokkuvõte
Aasta aega ettevõtjate jaoks saadaval olnud ChatGPT kohta saab praeguseks nentida, et kuigi see ei hakka eestikeelses äris lähiajal töötajaid asendama, võimaldab see tööviljakust ja müügitempot oluliselt tõsta ning on seega oluline abivahend majanduskriisist läbitulekuks, kirjutab Finora Panga juhatuse liige Kristi Hõrrak.
Aasta aega ettevõtjate jaoks saadaval olnud ChatGPT kohta saab praeguseks nentida, et kuigi see ei hakka eestikeelses äris lähiajal töötajaid asendama, võimaldab see tööviljakust ja müügitempot oluliselt tõsta ning on seega oluline abivahend majanduskriisist läbitulekuks, kirjutab Finora Panga juhatuse liige Kristi Hõrrak.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
VIDEO: kuidas karjääri tipus olles uuesti nullist alustada
Pärast profikarjääri lõppu on tipprattur Tanel Kangert keskendunud oma rattapoele. Aga kuidas aru saada, millal on õige aeg ühe tippkarjääriga otsad kokku tõmmata ja uueks eluks fookus paika saada?
Pärast profikarjääri lõppu on tipprattur Tanel Kangert keskendunud oma rattapoele. Aga kuidas aru saada, millal on õige aeg ühe tippkarjääriga otsad kokku tõmmata ja uueks eluks fookus paika saada?
Kristjan Kangro mantlipärija Change'is lubab vältida halbu üllatusi investoritele
Uuel aastal krüptoplatvormi Change juhi kohale asuv Marek Pajussaar lubab väikeinvestoritele, et edaspidi ei tule halbu üllatusi.
Uuel aastal krüptoplatvormi Change juhi kohale asuv Marek Pajussaar lubab väikeinvestoritele, et edaspidi ei tule halbu üllatusi.
Virumaa variseb. Maa vajub, majad pragunevad ja ehitada ei kannata
Pool sajandit vanad põlevkivikaevandused Ida-Virumaal varisevad: põldudele ja metsadesse tekivad üha suured varinguaugud, Jõhvi on hädas ehituskõlbliku maa leidmisega ning Kohtla-Järvel kortermajad pragunevad.
Pool sajandit vanad põlevkivikaevandused Ida-Virumaal varisevad: põldudele ja metsadesse tekivad üha suured varinguaugud, Jõhvi on hädas ehituskõlbliku maa leidmisega ning Kohtla-Järvel kortermajad pragunevad.
Automüügis läks november tempokalt
Kui eelmise aasta novembris tabas automüüki langus, siis see aasta on teistsugune: automüük on eelmistest kuudest tegusam.
Kui eelmise aasta novembris tabas automüüki langus, siis see aasta on teistsugune: automüük on eelmistest kuudest tegusam.
Milrem Robotics arendab koos Ukrainaga uusi robootikasüsteeme
Robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ning Ukraina kaitsetööstus (UDI) allkirjastasid lepingu, et alustada järgmise põlvkonna robootikasüsteemide loomist.
Robootika ja autonoomsete süsteemide arendaja Milrem Robotics ning Ukraina kaitsetööstus (UDI) allkirjastasid lepingu, et alustada järgmise põlvkonna robootikasüsteemide loomist.
Nädala lood: probleemid uusarendustega levivad nii Tallinnas kui ka Tartus
Selle nädala olulisemate lugude hulka jõudsid nii uusarenduste probleemid suuremates linnades, börsifirma Elmo Rent konflikt üürileandjaga kui ka mitme tippjuhi vahetus sobimatu koostöö tõttu.
Selle nädala olulisemate lugude hulka jõudsid nii uusarenduste probleemid suuremates linnades, börsifirma Elmo Rent konflikt üürileandjaga kui ka mitme tippjuhi vahetus sobimatu koostöö tõttu.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.