• OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • OMX Baltic1,33%273,94
  • OMX Riga−0,11%871,18
  • OMX Tallinn2,32%1 749,54
  • OMX Vilnius0,09%1 058,76
  • S&P 5000,00%6 051,09
  • DOW 30−0,2%43 828,06
  • Nasdaq 0,12%19 926,72
  • FTSE 100−0,14%8 300,33
  • Nikkei 225−0,95%39 470,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,5
  • 15.11.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamifirma leidis Soomest koostööpartneri

Paide sõnul on agentuuride vahel sõlmitud leping siduv vaid partneri valiku osas. Pärast lepingu jõustumist kohustub Top Media kasutama Soomes vaid Markkinointi Viherjuuri Oy teenuseid, samuti kohustub Soome reklaamifirma tooma oma kliendid Eesti turule ainult Top Media kaudu.
«Soome partner aitab Top Medial suhelda mitme rahvusvahelise reklaamiala organisatsiooniga ja uudistada Põhjamaade reklaamielu,» märkis Paide. Leping kehtib järgmise aasta lõpuni ja pikeneb automaatselt, kui pooled ei otsusta koostööd katkestada.
Olavi Paide ei soovinud avalikustada Top Media eelmise aasta käivet ega selle aasta käibe prognoosi. «Firma sai mõõnast üle käesoleva aasta veebruaris-märtsis, praegu läheneb agentuuri kuukäive miljonile kroonile,» sõnas Paide. Top Media aktsionärid on direktori sõnul Soome kapitali osalusega AS Krendora ja eraisikud, suurimad kliendid on Ericsson ja Eestin Linjat.
Top Media üks omanikke Pasi Ervi ütles, et Markkinointi Viherjuuri Oy kuulub käibe poolest Soome reklaamiagentuuride esikolmikusse. Tema sõnul kuulub kontserni mitu reklaami-, meedia- ja suhtekorralduse alal tegutsevat tütarettevõtet.
Enne koostöölepingu sõlmimist Top Mediaga tegi Markkinointi Viherjuuri koostööd Eesti reklaamiagentuuriga Artmiks. Tänavu sügisest kuulub Artmiks rahvusvahelisse ketti Ogilvy & Mather.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.24, 08:00
Wallester ühendab jõud MTÜ-ga Naerata Ometi, et toetada abivajavaid Eesti peresid
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele