Paide sõnul on agentuuride vahel sõlmitud leping siduv vaid partneri valiku osas. Pärast lepingu jõustumist kohustub Top Media kasutama Soomes vaid Markkinointi Viherjuuri Oy teenuseid, samuti kohustub Soome reklaamifirma tooma oma kliendid Eesti turule ainult Top Media kaudu.
«Soome partner aitab Top Medial suhelda mitme rahvusvahelise reklaamiala organisatsiooniga ja uudistada Põhjamaade reklaamielu,» märkis Paide. Leping kehtib järgmise aasta lõpuni ja pikeneb automaatselt, kui pooled ei otsusta koostööd katkestada.
Olavi Paide ei soovinud avalikustada Top Media eelmise aasta käivet ega selle aasta käibe prognoosi. «Firma sai mõõnast üle käesoleva aasta veebruaris-märtsis, praegu läheneb agentuuri kuukäive miljonile kroonile,» sõnas Paide. Top Media aktsionärid on direktori sõnul Soome kapitali osalusega AS Krendora ja eraisikud, suurimad kliendid on Ericsson ja Eestin Linjat.
Top Media üks omanikke Pasi Ervi ütles, et Markkinointi Viherjuuri Oy kuulub käibe poolest Soome reklaamiagentuuride esikolmikusse. Tema sõnul kuulub kontserni mitu reklaami-, meedia- ja suhtekorralduse alal tegutsevat tütarettevõtet.
Enne koostöölepingu sõlmimist Top Mediaga tegi Markkinointi Viherjuuri koostööd Eesti reklaamiagentuuriga Artmiks. Tänavu sügisest kuulub Artmiks rahvusvahelisse ketti Ogilvy & Mather.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.