• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallink saab uue piletisüsteemi

    Saarsoo sõnul ei mõjuta uus piletite vormistamise süsteem otseselt tavareisijat, sest piletihind jääb samaks. Sooduspiletite pakkumisel hakatakse aga soodustusprotsenti maha arvestama laevasõiduhinnast, millele lisandub sadamamaks, mitte aga sadamamaksu sisaldavast pileti täishinnast.
    Saarsoo sõnul moodustab praegu sadamamaks 40% piletihinnast. Näiteks Helsingi laevareisi 125kroonise piletihinna puhul läheb laevafirmale 80 krooni, Helsingi sadamale 10 marka (26 krooni) ja Tallinna sadamale 20 krooni.
    Kuna sadamamaksust hinnasoodustust maha ei arvestata, siis pensionäride ja õpilaste 87kroonise sooduspileti puhul saab laevafirma 42 krooni, sadamad teenivad 45 krooni. Juhul kui laevafirma tahab anda tasuta laevapiletit, peab ta edasi-tagasi sõidu korral ligi sada krooni peale maksma.
    Saarsoo märkis, et praeguse laevapiletite ülimadala hinnataseme juures jääb laevafirma kasum piletite müügist nulli, kuna sissetulev summa läheb piletite vormistamise, arvutisüsteemi ülalpidamise ja sellega tegelevate inimeste peale.
    Samas kinnitas Saarsoo, et laevapiletite hind võib järgmisel aastal veelgi langeda, kuid mingi aja jooksul peaks see stabiliseeruma, samuti peaks stabiliseeruma laevafirmade ja laevade arv, mis Tallinna--Helsingi liinile jäävad.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Nestor: kütuseaktsiisi tõusu edasilükkamine ei teeni ühiskonna huve
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Tugeva lobitöö, hea maksulaekumise ja inflatsioonihirmu tõttu on valitsus otsustanud kütuseaktsiisi tõusu edasi lükata. Kuigi inflatsioonisurvet see tõesti vähendab, siis mitmes teises plaanis on tegemist ühiskonna jaoks kehva otsusega, kirjutab SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor.
Evergrande jättis intressid ja töötajate palgad tasumata Pankrotini on veel 30 päeva armuaega
Pankrotiohus Hiina kinnisvararendaja Evergrande ei ole andnud ühtegi sõnumit selle kohta, et eilse tähtajaga 83,5 miljoni dollari suurune intressimakse tehakse. Ettevõte ei ole maksnud elektriautode üksuse töötajatele ka palka, vahendab Bloomberg.
Pankrotiohus Hiina kinnisvararendaja Evergrande ei ole andnud ühtegi sõnumit selle kohta, et eilse tähtajaga 83,5 miljoni dollari suurune intressimakse tehakse. Ettevõte ei ole maksnud elektriautode üksuse töötajatele ka palka, vahendab Bloomberg.
Seaduseelnõu teeb virtuaalväärigute pakkujatele nõuded karmimaks
Keit Pentus-Rosimannuse juhitav rahandusministeerium saatis kooskõlastusele virtuaalvääringu teenuse pakkumist karmistava eelnõu, nagu ta eelmisel nädalal pärast rahapesu andmebüroo tehtud riskihinnangu avaldamist lubas.
Keit Pentus-Rosimannuse juhitav rahandusministeerium saatis kooskõlastusele virtuaalvääringu teenuse pakkumist karmistava eelnõu, nagu ta eelmisel nädalal pärast rahapesu andmebüroo tehtud riskihinnangu avaldamist lubas.
Mitt: kuni kasvab keskmine palk, rallib ka kinnisvara edasi
Kinnisvara hind kasvab veel pikka aega, ütles kinnisvaraarendaja Hepsori ja ehitusfirma Mitt & Perlebach kaasomanik Kristjan Mitt. Selleks, et hinnad langema hakkavad, on Mitti sõnul vaja palju tugevamat kriisi kui praegune.
Kinnisvara hind kasvab veel pikka aega, ütles kinnisvaraarendaja Hepsori ja ehitusfirma Mitt & Perlebach kaasomanik Kristjan Mitt. Selleks, et hinnad langema hakkavad, on Mitti sõnul vaja palju tugevamat kriisi kui praegune.