Nii pangatöötajana kui eraisikuna on minu senine kogemus turismifirmadega suhtlemisel rahuldav. Nende teenuste kohta, mida mina olen vajanud, olen alati leidnud piisavalt reklaami ja teavet.
Nagu Tallinna Pank nii kasutan ka mina kõige rohkem Estraveli teenuseid. Ükskõik millises küsimuses nende poole pöördun, saan alati vastuse juba esimeselt inimeselt.
Kuna olen nendega rahul, kavatsen ka puhkusereisi puhul pöörduda Estraveli poole.
Pöördun tavaliselt Estravelisse, Hermann Reisidesse ja Baltic Tours'i. Kõige tihemini vajan abi dokumentide ja viisa vormistamisel, lennumarsruutide koostamisel. Olen väga rahul.
Tundub, et lennufirmad on marsruutide koostamisel isegi saamatumad, kuna nad vaatavad eelkõige oma võimalusi. Turismibürood hoiatavad viimase minutini, millised võimalused mul on pileteid broneerides, marsruute valides jne. Nende suhtumisest ei paista omakasupüüdlikkust.
Olgu era- või ärireis, kasutan alati proffe. Näiteks Estravelit, Hermann Reise, Mainor Meelist jpt. Professionaalsuse mõõdupuu on info valdamine.
Senini on kõik laabunud, välja arvatud spetsiifilisemad, näiteks messile sõidu juhud. Olen pidanud vaeva nägema, et leida firma, kes suudaks täita kiiret soovi. Viimati kasutasin messile sõiduks Karolit, kes vahendas soome reisikorraldajate paketti. Teenindus oli kiire ja korralik.
Kasutan alati Estravelit. Meie firma on ka Estraveli kuldklient.
Pean nende teenindust absoluutseks. Piletite broneerimise täpsus ja kiirus, dokumentide vormistamine ja kättetoimetamine jne on fantastiline.
Tahan, et mul oleks igas sfääris kindel teenindaja. Estraveli Rävala pst kontorisse helistades tunnen juba häälest, kellega räägin, ning saan alati vastuse oma küsimusele. Turistina reisin küll omal käel, aga kui abi vajan, pöördun kindlasti Estravelisse.
Seotud lood
Varahaldur ja majandusekspert Peeter Koppel leiab, et praegune majanduskeskkond on suhteliselt kesine, kuid me pole selles lõpuni ise süüdi.