ASi Eesti Värv tootejuht Janno Paju ütles, et kaubamärgi Vivacolor reklaami-kampaania on ajastatud silmas pidades pühapäevani kestvat ehitusmessi «21. sajandi kodu» ning algavat ehitus- ja remondihooaega. Jaanipäevani kestva kaubamärgi kevadkampaania maksumus on Paju ütlusel suurusjärgus üle miljoni krooni. Paju sõnul on reklaamikampaania pearõhk televisioonil, kus jookseb kuus erinevat Vivacolori kaubamärgi all turustatavate toodete reklaami.
Toetav osa kampaanias on tänavareklaamil ja üksikutel reklaamidel trükipressis. Messil 21. Sajandi Kodu tutvustab AS Eesti Värv tema sõnutsi viit uut toodet.
ASi ES Sadolin kommertsdirektor Enn Lohk ütles, et firma uue tootepere reklaamikampaania kestab kogu aasta ning reklaamikampaania maksumus Leedu-Lätiga kokku on eelarve järgi suurusjärgus 2--3 mln krooni.
Kampaania põhirõhk on Lohu ütlusel trükipressil ja raadiol.
«Aastaks 2000 tahame saavutada 50% osakaalu Eesti värvitootjate turul,» selgitas Janno Paju reklaamikampaania eesmärki. «Praegu on ASi ES Sadolin osakaal ca 26% ja meie oma ca 30% Eesti turust.»
Lohk ütles, et ES Sadolin peab sarnaselt ASiga Eesti Värv eesmärgiks 50% suuruse osakaalu saavutamist Eesti turul. «Aeg näitab, kuidas see õnnestub,» lisas Lohk.