• OMX Baltic−0,05%292,37
  • OMX Riga0,46%889,4
  • OMX Tallinn−0,34%1 857,12
  • OMX Vilnius0,16%1 138,74
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1000,14%8 644,14
  • Nikkei 2250,93%37 396,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • OMX Baltic−0,05%292,37
  • OMX Riga0,46%889,4
  • OMX Tallinn−0,34%1 857,12
  • OMX Vilnius0,16%1 138,74
  • S&P 5002,13%5 638,94
  • DOW 301,65%41 488,19
  • Nasdaq 2,61%17 754,09
  • FTSE 1000,14%8 644,14
  • Nikkei 2250,93%37 396,52
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • 24.05.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Värvitootjail algavad reklaamikampaaniaid

ASi Eesti Värv tootejuht Janno Paju ütles, et kaubamärgi Vivacolor reklaami-kampaania on ajastatud silmas pidades pühapäevani kestvat ehitusmessi «21. sajandi kodu» ning algavat ehitus- ja remondihooaega. Jaanipäevani kestva kaubamärgi kevadkampaania maksumus on Paju ütlusel suurusjärgus üle miljoni krooni. Paju sõnul on reklaamikampaania pearõhk televisioonil, kus jookseb kuus erinevat Vivacolori kaubamärgi all turustatavate toodete reklaami.
Toetav osa kampaanias on tänavareklaamil ja üksikutel reklaamidel trükipressis. Messil 21. Sajandi Kodu tutvustab AS Eesti Värv tema sõnutsi viit uut toodet.
ASi ES Sadolin kommertsdirektor Enn Lohk ütles, et firma uue tootepere reklaamikampaania kestab kogu aasta ning reklaamikampaania maksumus Leedu-Lätiga kokku on eelarve järgi suurusjärgus 2--3 mln krooni.
Kampaania põhirõhk on Lohu ütlusel trükipressil ja raadiol.
«Aastaks 2000 tahame saavutada 50% osakaalu Eesti värvitootjate turul,» selgitas Janno Paju reklaamikampaania eesmärki. «Praegu on ASi ES Sadolin osakaal ca 26% ja meie oma ca 30% Eesti turust.»
Lohk ütles, et ES Sadolin peab sarnaselt ASiga Eesti Värv eesmärgiks 50% suuruse osakaalu saavutamist Eesti turul. «Aeg näitab, kuidas see õnnestub,» lisas Lohk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele