Mõni aeg varem oli sarnane juhus olnud helistaja kolleegil, kelle pangakontot oli automaat omaalgatuslikult vähendanud 1000 kr võrra.
Kuna pangaautomaadi isepäine tegutsemine polnud pangatöötajale üllatus, siis peaksid Visa-kaardi omanikud oma kontol olevate summade suhtes tähelepanelikud olema, soovitas õnnetu Visa- kaardi omanik.
Ühispanga kaardiarvelduste osakonna juhataja Rando Siiman ütles, et pangaautomaatidega on probleeme olnud. «Sageli on need probleemid mõlemapoolsed, sest alati ei käitu ka kliendid pangaautomaadiga nii, nagu automaat nõuab,» lisas ta.
Üks kliendipoolseid eksimusi on, et ta ei võta pangaautomaadi väljastatavat rahasummat 15 sekundi jooksul ära. Pärast seda neelab automaat väljastatud raha tagasi. Samas on ta aga juba tehingu fikseerinud ja kontolt raha maha arvanud.
Teine eksimus on, kui klient üritab automaadilt sooritatud tehingut tõestavat t?ekki liig kiiresti kätte saada. Selline kliendi aktiivsus ei mõju Siimani hinnangul aga automaatidele positiivselt.
Siiman soovitas kliendil probleemide ja kahtluste korral pöörduda panka. Lihtsalt niisama ei kao raha kuhugi ja kõik tehingud on salvestatud. Kui tekib probleem, siis on see võimalik ka lahendada, kinnitas Siiman.