• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 31.05.96, 01:00

Eurotunnel alustas reederitega hinnasõda

Odavaim edasi-tagasipilet maksab suvekuudel 129 naela (ca 2400 EEK), võrrelduna varasema 266 naelaga. Ühepäevapileti hinda alandati 75 naelalt 59 naelale. Firma avas ühtlasi uued teenused Le Shuttle'i rongidel, asudes pakkuma äriklassi teenuseid ja soodustusi püsiklientidele. Juunist on kavas alustada taxfree-kaupade müüki.
Credit Lyonnais Laingi analüütiku Selwyn Jonesi sõnul on sellega rindejooned suvekuudeks tõmmatud.
«See viimane samm üksnes kinnitab seda, kui veriseks 1996. a kujuneb. Kas suudavad laevafirmad sel aastal üldse kasumisse jääda? Oleme juba öelnud, et kasumid vähenevad poole võrra, kuid kas seegi on saavutatav?» ütles Jones.
Hindade alandamine, mis moodustab osa Eurotunneli uuest kommertsstrateegiast, sunnib laevafirmasid oma tegevust Dover-Calais' liinil ratsionaliseerima.
Mai alguses pöördus La Manche'i väina suurim laevaoperaatorfirma P&O European Ferries Suurbritannia valitsuse poole palvega kõrvaldada takistused, mis ei võimalda tal pidada oma konkurentidega ühinemisläbirääkimisi. Võimalikeks partneriteks on Rootsi Stena Line, Prantsuse raudteekontsernile SNCF kuuluv Sea France ning Brittany Ferries.
Vara on veel öelda, kuidas uued hinnad mõjutavad suurtes võlgades Eurotunneli enese eelarvet, kuid laevafirmadele on uus hinnapoliitika halb uudis.
Eurotunneli kaasesimees Patrick Ponsolle ütles kompanii poliitikat selgitades, et praegustest raskustest on võimalik üle saada vaid kompanii tuleviku kindlustamisega.
Eurotunneli andmeil oli 1995. a Eurotunneli turuosa autode, busside ja kaupade üleveol 40--45%. Iga kuu kasutab Le Shuttle'i teenuseid 750 000 inimest.
Kompanii peab praegu läbirääkimisi kreeditorpankadega enam kui 8 mld naelase võlakoorma (12 mld dollarit) ümberstruktureerimiseks.
Uued hinnad kehtivad 1. juunist 31. augustini. REUTER-FT-BNS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele