Suhtekorraldus ei ole vihmavari, et kasu-tan, kui katust vaja. PR on plaanipärane ja järjepidev tegevus, et luua ja säilitada firma head mainet ja kontakte sihtgruppidega. PR võiks lihtsustatult jagada:
- uuring -- milles on probleem;
- planeerimine ja tegutsemine -- mida teha;
- kommunikatsioon -- vajaliku tähelepanu saavutamine, sõnumi edastamine, soovitud tegevuse (hinnangu) saavutamine;
- uuring -- millise auditooriumi reageeringu ja mil määral saavutasime.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.