• OMX Baltic4,79%302,71
  • OMX Riga−0,06%878,37
  • OMX Tallinn5,74%1 936,13
  • OMX Vilnius1,55%1 155,41
  • S&P 500−0,33%5 693,31
  • DOW 30−0,37%42 299,7
  • Nasdaq −0,53%17 804,03
  • FTSE 100−0,27%8 666,12
  • Nikkei 225−0,6%37 799,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,23
  • OMX Baltic4,79%302,71
  • OMX Riga−0,06%878,37
  • OMX Tallinn5,74%1 936,13
  • OMX Vilnius1,55%1 155,41
  • S&P 500−0,33%5 693,31
  • DOW 30−0,37%42 299,7
  • Nasdaq −0,53%17 804,03
  • FTSE 100−0,27%8 666,12
  • Nikkei 225−0,6%37 799,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,23
  • 29.07.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Avati uus Vene-Soome piiripunkt

Uus, 100 miljonit marka (260 mln krooni) maksma läinud piiriületuskompleks püstitati vähem kui aastaga ning see peab juba oktoobriks tõstma piiripunkti läbilaskevõime praegusega võrreldes poolteisekordseks.
Buslovskaja piiripunkti kaudu on toimunud kaks kolmandikku Soome ja Venemaa vahelistest raudteevedudest ning kogu reisirongiliiklus.
Rajatise ehituskuludest kandis kaks kolmandikku Venemaa ja ühe kolmandiku Soome. Venemaa ülesandeks oli teede ning automaatika-, signalisatsiooni- ja sideseadmete paigaldamine, Soome Skanska OY püstitas hooned ja muud rajatised vesivarustuse, kanalisatsiooni ja puhastusseadmetega.
Ekspertide sõnul suureneb praegu aastas 16 mln tonnini ulatuv raudteeveoste maht Soome ja Venemaa vahel 2005. aastaks veel 60% võrra.
Esialgu valmis vaid piirikompleksi esimene järk, kuna edaspidi on kavas veel ühe harutee rajamine ning Venemaa poole jäävate suuremate jaamade rekonstrueerimine. STT-ITAR-TASS-ETA

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele