Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Transpordis maksab info

    Seekordne hinnapakkumise tabel valmistab kindlasti üllatuse Balti Transpordile ja Tallinna Autovedudele. Üllatujaid on tulevikus aga veel palju, kes enesele ootamatult leiavad oma firma teenustehinnad Äripäeva lehekülgedelt. See võib mõnes ekspedeerijas tekitada pahameelt, kuid paraku on nad ise tunnistanud, et enda paremaks esitlemiseks saadeti ajalehte avaldamiseks endast tunduvalt ilusam pilt, kui tegelikult välja nähti.
    Ekspedeerimsturu objektiivsete hindade säilitamiseks transpordirubriigis tuli nende hankimisel paluda abi ekspedeerimisteenuste otsestelt kasutajatelt. Algust tegime ASiga Microlink, kes lasi ekspedeerijatel Ameerikast kohale toimetada merekonteineri jagu arvutiosi.
    Arvutifirmad valmistavad Balti Transpordile ka teise üllatuse, mis on kindlasti ebameeldivam eelmisest. Balti Transport on sattunud arvutifirmade seas ebasoosingusse, põhjuseks halb info liikumine. Põhjus on seda üllatavam, et alles hiljuti kinnitas Balti Transpordi asedirektor Meelis Arumeel, et firma infotehnilised kulud on kuus 200 000 krooni ja valdkond on kogu süsteemis esmatätis. Info vahetamise eest selles äris makstaksegi. Kuni arvutifirmadega suhtlemiseni ei olnud mul põhjust kahelda, et Balti Transport on info vahendamises Eesti ekspedeerijate tippklass.
    Huvitaval kombel nimetati teise firmana, kellel info edastamisega raskusi, Scanspedi. Loodetavasti ei teki nende kahe firma ühinemise järel veel suuremat segadust ja infosüsteemid viiakse nõutavale tasemele.
    Ei soovi kahte saabunud pakkumust eriti kommenteerida, kuna ei kasuta enam Eesti firmade teenuseid ja võime neile liiga teha. Oleme püüdnud Eesti firmasid vältida. Nad on ebaprofessionaalsed, info ei liigu. Välisfirmadelt saame alati tagasiside. Juhtub ikka, et kaup ei jõua õigeks ajaks kohale või tekib mõni muu tõrge, kuid sellest kindlasti teatatakse.
    Tavaliselt laseme vajalikud arvutiosad USAst tuua lennutranspordiga. Lennukaupa on mõtet aga tuua teatud koguseni, mis on maksimaalselt umbes 200 kilogrammi. See sõltub ka hinnast, mida suudad välja kaubelda. Ka aeg mõjutab ekspedeerija valikut. Siin ei saa juttu olla nädalast või viiest päevast. Üks päev tähendab juba väga palju.
    Oleme katsunud kauba Euroopast saada. Põhiliselt on transport toimunud meritsi ja selleks oleme kasutanud ESTMAt.
    Suhetest Eesti firmadega võiks aga kirjutada terve raamatu. On olnud nii positiivseid kui negatiivseid kogemusi.Varem kasutasime Scanspedi teenuseid. Tema puhul oli küll lihtsam informatsiooni kauba kohta küsida emafirmalt kui Eesti esindusest. Emafirmas vaadati arvutist täpselt järgi ja saime vastuse ikka kätte.
    Piisavalt halvad mälestused on ka Balti Transpordist. Mõnedel puhkudel seisis kaup kuu aega, enne kui meieni jõudis.
    Kasutavad ASi HRX, mis on nende jaoks kiireim ja odavaim.
  • Hetkel kuum
Teadlasest poliitik: Bolt las lobistab – õigesti teeb!
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Tõestatud strateegiad: kolm pikaajalist dividendimaksjat
Ajalugu näitab, et brändid, mis juurduvad inimete tarbimisharjumustesse, püsivad ja kasvavad seal aastaid.
Ajalugu näitab, et brändid, mis juurduvad inimete tarbimisharjumustesse, püsivad ja kasvavad seal aastaid.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Kohalikud kosmeetikaärid sirutavad tiibu. Ettevõtja: konnatiigis elamise mentaliteedist võiks üle saada Uus artiklisari “Tiir väikeärides”
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Ühe jaoks algas kõik isepruunistajast, mida kuskil polnud. Teise jaoks mürgistest liimiaurudest, mis silmi ärritasid. Nüüdseks on neist saanud tõelised maailmavallutajad: kodumaist kosmeetikakaupa võib leida USAst, Dubaist ja üle terve Euroopa ning hoog ei paista raugevat.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
PRIA tüürib kontrolliorganist rohkem nõustavaks ettevõtteks
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
PRIA värske peadirektor Margus Noormaa on seda meelt, et muutustest ei ole pääsu. Seda enam, et viimased 17 aastat on organisatsioon olnud oma tegemistes üsna stabiilne. Noormaa sõnul ongi tema põhikompetents muudatuste juhtimine.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Karl-Eduard Salumäe: autode keeduvorstiindeks näitab, et inimestel on kitsas käes
Pilguheit autode rehvidele annab tunnistust sellest, et inimeste rahakottides on surve sees, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Pilguheit autode rehvidele annab tunnistust sellest, et inimeste rahakottides on surve sees, kirjutab Äripäeva arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe.
Kui ise ei jõua enam müüa: Eesti korvpallimeistri leidlik viis uute partnerite leidmiseks
Spordis on keerulised ajad. Majanduse pikk vindumine on mõjutanud ettevõtete turunduseelarveid ning kärbetest ei ole pääsenud ka korvpall. Kõige selle valguses sõlmis Eesti meister BC Kalev/Cramo koostöölepingu Infopangaga, kes tegeleb igapäevaselt oma klientidele uute koostööpartnerite leidmisega.
Spordis on keerulised ajad. Majanduse pikk vindumine on mõjutanud ettevõtete turunduseelarveid ning kärbetest ei ole pääsenud ka korvpall. Kõige selle valguses sõlmis Eesti meister BC Kalev/Cramo koostöölepingu Infopangaga, kes tegeleb igapäevaselt oma klientidele uute koostööpartnerite leidmisega.
Tallinna Sadam tõi uue IT-juhi Ericssonist
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.
Juulis asub Tallinna Sadama IT-juhina ametisse Priit Koppel, kes varem töötas Ericssonis Balti riikide IT-juhina.