• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 11.10.96, 01:00

Opel tegi üleshüppe

Septembri edukaimaks automüüjaks oli tänu suurtellimustele (politseiautod ja taksod) sel aastal esmakordselt Opel. Tavaliselt on Opeli läbimüük piirdunud kuus keskmiselt 30 autoga, seekordne 107 autot on suurim arv, mida üks automark tänavu kuus müünud.
Mõnede markide (Ford, Nissan, Mazda, Audi) müük on võrreldes augustiga tunduvalt vähenenud. Autode müügi- ja teenindusettevõtete Eesti liidu (AMTELi) hinnangul on selle põhjustanud segadused seoses 1. septembril jõustunud käibemaksuseaduse muudatustega, mille tõttu oli kuu alguses müük häiritud. AMTELi juhatuse esimehe Jaak Uudla hinnangul on olukord tänaseks normaliseerunud.
Enamik automüüjaid suutis segadusest üle olla ja oma müügimahu säilitada. Kokku jõudsid Äripäevani andmed 622 Eestis müüdud uue auto kohta (võrdluseks, senine edukaim kuu oli mai 603 autoga). Ilmselt on selle kuu müüginumbrites siiski segadust. Osa müüjaid on müüdud autode hulka lugenud ka need autod, kus liisingufirma on raha üle kandnud, ehkki auto seisab alles müügisalongis, osa mitte.
Automüüjatest olid septembris edukaimad Opeleid müüv Baltmotors ja Hondadega kauplev Veho Eesti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele