• OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • OMX Baltic−0,52%291,36
  • OMX Riga−0,08%910,99
  • OMX Tallinn−0,9%1 906,04
  • OMX Vilnius−0,18%1 260,48
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 1000,14%9 714,96
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,13
  • EUR/RUB0,00%92,78
  • 14.10.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kvaliteedile ei ole alternatiivi

Kogu maailmas on täheldatav klientide rangemate kvaliteediootuste tendents. Enamiku organisatsioonide toodetele või teenustele esitatavad põhinõuded fikseeritakse vastavates tehnospetsifikaatides. Need ei pruugi aga garanteerida kliendi nõudmiste jätkuvat ja stabiilset täitmist.
Lähtudes rahvusvahelisest standardisarjast ISO 9000--ISO 9004, on ka Eestis välja töötatud ja kinnitatud vastavad standardid EVS-ISO 9000--EVS-ISO 9004. Nende eesmärk on selgitada kvaliteedialaste põhimõtete omavahelisi erinevusi ja seoseid ning esitada standardite valiku ja kasutamise juhiseid. Kvaliteedisüsteem on igas organisatsioonis erinev. Seda mõjutavad eeskätt eesmärgid, tooted või teenused ning organisatsiooni tavad.
Kuigi sõna kvaliteet võib meis tekitada erinevaid emotsioone, piisab selle vajalikkuses veendumiseks enda tootja rollist tarbija rolli asetamisest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele