ESS peab 16.--18. oktoobril peetaval turvamessil osalemist mõttetuks ja korraldab selle asemel Mustamäel turvakampaania, ütles ESS Grupi turundusdirektor Jaanus Vihand.
Neljandat aastat korraldatav turvamess on suunatud eelkõige spetsialistidele, selgitas Vihand. «Meie arvates peaks messil olema üldhariv mõte, spetsialistid on aga turvateenustega juba kursis,» rääkis Vihand. Vihandi sõnul on ESSi turundusstrateegia suunatud kõigile elanikkonna kihtidele. Seega otsustas 10mln kuukäibega ESS kasutada messi arvelt vabanenud 200 000 krooni kampaaniaks «Turvatunne Mustamäel», lausus Vihand. Kampaania käigus jagatakse infot koolides ning kohtutakse Mustamäe elanikega, rääkis ta.
Claudia Grupi Turvateenistuse ASi tegevdirektori Aare Kruuseri sõnul osaleb Claudia messil, kuna see on parim võimalus tutvustada oma uut tehnikat.
Turvamessi korraldab Expo Projekt koos Eesti turvaassotsiatsiooniga, mis ühendab 16 turvateenust pakkuvat firmat. Messil osaleb 98 firmat, messi pind on 1300 m ja eelarve miljon krooni. ÄP