20. oktoober 1996 kell 22:00

Radiolinja suurendas liitujate arvu kaks korda

«Kui suvel sõlmiti 10--15 liitumislepingut päevas, siis praegu sõlmime juba 30 lepingut,» ütles Hiiepuu.

Konkureeriva operaatorfirma Eesti Mobiiltelefon turundusdirektor Urmas Kõiv kinnitas, et Eesti Mobiiltelefon sõlmib päevas 130 uut liitumislepingut. «Radiolinja kampaania poolteise kuu jooksul ei ole meie klientide arvu kasv vähenenud,» lisas ta.

Radiolinja reklaamikampaaniat korraldanud agentuuri Division loovjuhi Rain Pikandi sõnul on Radiolinja reklaami lõppeesmärk saada suurimaks Eesti GSM-operaatoriks.

«Turu-uuringud näitavad, et kui seni oli enamik mobiiltelefoni ostjatest-liitujatest mehed, siis nüüd on hakanud suurenema noorte naiste osakaal,» kinnitas Andrus Hiiepuu.

Hiiepuu ei soovinud öelda, kui palju käimasolev reklaamikampaania on maksma läinud. Üks reklaamialal tegutsev inimene hindas kampaania maksumuseks vähemalt 600 000 krooni.

Ka Rain Pikand ütles, et Radiolinja reklaami eelarve ulatub sadadesse tuhandetesse kroonidesse. «See on Eesti tingimustes keskmine kampaania,» lausus ta.

Andrus Hiiepuu sõnul kestab «kuratlike ja taevalike hindade» reklaamikampaania kuni novembrini.

Eesti Mobiiltelefoni võrgus on 28 000 GSM-telefoni, Radiolinja Eesti võrgus 5000 telefoni. Kolmas GSM-operaator, AS Ritabell peaks turule tulema aasta lõpus.

Hetkel kuum