• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 30.10.96, 00:00

Riigitelevisiooni saated endiselt edukad

BMFi uuring kajastas ka presidendivalimistele pühendatud saateid. Kanal 2 eetris olnud «Homsed valimised» teine osa saavutas nädala keskmiseks vaadatavuseks 9,7 protsenti potentsiaalsest auditooriumist. TV3 saate «Intervjuu Arnold Rüütliga» vaadatavus oli 9,2 protsenti. Eesti Televisioonis kolmel korral eetris olnud «Otseliin» kogus keskmiseks vaadatavuseks 7,4 protsenti, kuid kahel kuu lõpus eetris olnud saatel, kus vastamisi olid presidendikandidaadid, oli vaadatavus 9 protsenti.
Eesti Televisiooni keskmine osakaal teleri vaatamisele kulutatud ajast nädalas oli eelmisel kuul 23 protsenti. Suvel vaatajaid juurde saanud Kanal 2 on säilitanud oma positsiooni ka septembris.
Nädalavahetusel oli Eesti Televisiooni osakaal mõnevõrra suurem, 26 protsenti, teleri vaatamisele kulutatud ajast. Kanal 2 osakaal oli nädalavahetusel 16 protsenti ja TV3 oma 13 protsenti.
Tallinnas oli Eesti Televisiooni ja Kanal 2 osakaal peaaegu võrdne, keskmiselt 17 protsenti teleri vaatamise ajast. TV3 osakaal jäi alla 7 protsendi. Tööpäevadel edestas Kanal 2 septembris Tallinna piirkonnas Eesti Televisiooni, kui tema osakaal küündis BMFi andmetel 17 protsendini Eesti Televisiooni 16 protsendi kõrval.
Mitte-eestlaste hulgas on suurima vaatajaskonnaga Eesti telekanal endiselt Kanal 2 (10 protsenti). Eesti Televisiooni osakaal oli muukeelse elanikkonna hulgas viis protsenti ja TV3-l kolm protsenti. Eestlaste hulgas oli suurim osakaal Eesti Televisioonil (36 protsenti), järgnesid TV3 (23 protsenti) ja Kanal 2 (21 protsenti).
Kanal 2 juht Ilmar Taska ütles, et telekanali vaadatavus on läinud sel aastal tõusvas joones. «Pärast kolimist uutesse ruumidesse aasta alguses oleme saanud rohkem aega pühendada programmile, samuti mängib rolli, et suurenenud on Kanal 2 nähtavuspiirkond,» ütles Taska.
TV3 programmidirektor Toomas Lepp märkis septembri tulemusi kommenteerides, et «võidab see, kellel on rohkem «seepi»».
BMFi tele- ja raadioauditooriumi päevikuuring hõlmas ajavahemikku 28. august -- 1. oktoober.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.07.24, 15:46
Eesti inimesed eelistavad suvel üha enam alkoholivaba õlut, siidrit või longdrinki
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele