• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Riigitelevisiooni saated endiselt edukad

    BMFi uuring kajastas ka presidendivalimistele pühendatud saateid. Kanal 2 eetris olnud «Homsed valimised» teine osa saavutas nädala keskmiseks vaadatavuseks 9,7 protsenti potentsiaalsest auditooriumist. TV3 saate «Intervjuu Arnold Rüütliga» vaadatavus oli 9,2 protsenti. Eesti Televisioonis kolmel korral eetris olnud «Otseliin» kogus keskmiseks vaadatavuseks 7,4 protsenti, kuid kahel kuu lõpus eetris olnud saatel, kus vastamisi olid presidendikandidaadid, oli vaadatavus 9 protsenti.
    Eesti Televisiooni keskmine osakaal teleri vaatamisele kulutatud ajast nädalas oli eelmisel kuul 23 protsenti. Suvel vaatajaid juurde saanud Kanal 2 on säilitanud oma positsiooni ka septembris.
    Nädalavahetusel oli Eesti Televisiooni osakaal mõnevõrra suurem, 26 protsenti, teleri vaatamisele kulutatud ajast. Kanal 2 osakaal oli nädalavahetusel 16 protsenti ja TV3 oma 13 protsenti.
    Tallinnas oli Eesti Televisiooni ja Kanal 2 osakaal peaaegu võrdne, keskmiselt 17 protsenti teleri vaatamise ajast. TV3 osakaal jäi alla 7 protsendi. Tööpäevadel edestas Kanal 2 septembris Tallinna piirkonnas Eesti Televisiooni, kui tema osakaal küündis BMFi andmetel 17 protsendini Eesti Televisiooni 16 protsendi kõrval.
    Mitte-eestlaste hulgas on suurima vaatajaskonnaga Eesti telekanal endiselt Kanal 2 (10 protsenti). Eesti Televisiooni osakaal oli muukeelse elanikkonna hulgas viis protsenti ja TV3-l kolm protsenti. Eestlaste hulgas oli suurim osakaal Eesti Televisioonil (36 protsenti), järgnesid TV3 (23 protsenti) ja Kanal 2 (21 protsenti).
    Kanal 2 juht Ilmar Taska ütles, et telekanali vaadatavus on läinud sel aastal tõusvas joones. «Pärast kolimist uutesse ruumidesse aasta alguses oleme saanud rohkem aega pühendada programmile, samuti mängib rolli, et suurenenud on Kanal 2 nähtavuspiirkond,» ütles Taska.
    TV3 programmidirektor Toomas Lepp märkis septembri tulemusi kommenteerides, et «võidab see, kellel on rohkem «seepi»».
    BMFi tele- ja raadioauditooriumi päevikuuring hõlmas ajavahemikku 28. august -- 1. oktoober.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Peep Siitam: palvetamine ja filosofeerimine talutavat elektri hinda ei too
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
Tänasest soodsamat elektrienergiat võimaldavate justnimelt Eestis asuvate tootmisseadmete rajamist on takistanud eelkõige pime usk elektrituru viljastavasse mõjusse, kirjutab osaühingu Energiasalv Pakri juht Peep Siitam oma LinkedIni lehel.
USA ametivõimud hakkasid uurima Alibaba pilveäri
USA presidendi Joe Bideni administratsioon on otsustanud uurida e-kaubandusgigandi Alibaba pilveteenuseid, et saada aru, kas need ohustavad Ühendriikide julgeolekut, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed.
USA presidendi Joe Bideni administratsioon on otsustanud uurida e-kaubandusgigandi Alibaba pilveteenuseid, et saada aru, kas need ohustavad Ühendriikide julgeolekut, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed.
Venemaa firma tellib hiigeljäälõhkuja Soomest Vene omanikega laevatehaselt
Helsinki Shipyard sai Venemaa firmalt tellimuse ehitada uus jäämurdja, mis on suurim diisel-elektri-jäälõhkuja, mis Soomes kunagi ehitatud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Helsinki Shipyard sai Venemaa firmalt tellimuse ehitada uus jäämurdja, mis on suurim diisel-elektri-jäälõhkuja, mis Soomes kunagi ehitatud, kirjutab Helsingin Sanomat.
Soome pungil kirbuturg toob ülejäägi Eestisse
Koroonaajal rohkem koju suunatud soomlased toovad kasutatud kaupa kõvasti kirbuturule, aga müügiks see päris sama tempoga ei lähe. Forssa Hope-nimeline taaskasutuskoht toob müümata jäänud kauba Eestisse, kirjutab Yle uudisteportaal.
Koroonaajal rohkem koju suunatud soomlased toovad kasutatud kaupa kõvasti kirbuturule, aga müügiks see päris sama tempoga ei lähe. Forssa Hope-nimeline taaskasutuskoht toob müümata jäänud kauba Eestisse, kirjutab Yle uudisteportaal.