Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nexti rõivaid müüb Tallinna Kaubamaja
Briti Kaubamaja tegevdirektor Mart Raik sõnas, et juulis tuleõnnetuse tagajärjel Viru tänava müügisaalidest ilma jäänud Nexti kaubamaja jätkab kaubamärgi müüki lähipäevil Tallinna kaubamajas. Leping kaubamajaga näeb ette, et Briti Kaubamaja kohustuseks jääb rõivaste tellimine, transport ja dokumentatsioon. Next ei sea Tallinna kaubamajale kaubakoguste osas ettekirjutusi.
Tallinna kaubamaja tegevdirektor Peeter Tohver sõnas, et esialgu alustab kaubamaja Nexti naiste- ja lasterõivaste müügiga väikesel pinnal.
Tohver lausus, et johtuvalt nende ideoloogiast ei hakata Nexti tooteid müüma eraldi osakonnas, vaid jagatakse laiali osakondade vahel.
AS Briti Kaubamaja avas Nexti kaubamaja 1994. aasta lõpus. Kuni tuleõnnetuseni müüdi rõivaid rohkem kui 20 miljoni krooni eest.
Raigi sõnul moodustab see 3--5% Eesti rõivamüügi turust. Maja, kus Nexti kaubamaja paiknes, rendib maja omanik AS Baltika pärast tulekahju järgse remondi lõppemist uuesti välja. Raik arvas, et rõivastega Viru tänaval tiheda konkurentsi tõttu enam kaubelda ei tasu.
Next on kaubamärk, mida müüb üle 300 kaupluse kogu maailmas. Kompanii algusajaks peetakse 1864. aastat.