• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Saksamaa puiduveod

    Poolteise aasta pärast saab Saksamaale kaupa viia tasuta. See järeldub puiduveo hindade muutust jälgides.
    Suurimat hinna langetajat Baltspedi (hind madalam võrreldes aprilliga 5700 krooni võrra) võivad konkurendid süüdistada turu rikkumises. Tegelikult distsiplineeritakse kliente. Veo tellija, kes ei kasuta ekspedeerijat pangana ja ei võta transpordiraha mitmeks nädalaks võlgu, saab tuntava hinnaalanduse.
    Järgmise aasta alguses võib siiski oodata, et transpordi hinnad võtavad Skanspedi ja NBI Ekspeditsiooni hindadega sarnase tõususuuna. 1. jaanuaril hakkab kehtima üle 15 aasta vanuste veokite välisveo keeld. See vähendab pakutavate masinate arvu veoturul. Praegusest ülepakkumisest tingitud hindade langus pidurdub.
    Puit ja puidutooted on Eesti autotranspordifirmadele põhiline ekspordiartikkel. Kuna puit on suhteliselt odav ekspordiartikkel, siis on sellega seletatav puidufirmadepoolne surve transpordiettevõtete hindadele. Vaatamata sellele on juuresolevatel pakkumustel suur erinevus. Hetkel tunduvad reaalsena pakkumised alla 20 000 krooni.
    Baltsped on pakkunud kolm erinevat võimalust sõltuvalt tasumise tähtajast. Kliendil on nende järgi mugav valida sobiv variant -- kas maksta kohe ja saada madalam hind või tasuda pikema aja jooksul kallima tariifi järgi.
    Kasulikku informatsiooni on andnud kliendile Võru Trans erineva niiskussisaldusega puidu mahtuvusest koormasse.
    Skanekspedi pakkumises on hämmastav klausel, et lubatakse kohale viia ka ülekaalulised koormad. Võimalikud trahvid maksab kinni tellija. Tekib küsimus: kui ülekaalulised võivad koormad olla? Sellest hetkest, kui kaup on vedamiseks vastu võetud, vastutab transpordiprotsessi eest ikkagi vedaja, mitte tellija.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Mihkel Loorits: kas läheme taastuvenergiale üle või maksame miljard eurot aastas?
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tänane olukord elektriturul ei ole mitte taastuvenergiale ülemineku, vaid taastuvenergiale mitte ülemineku tulemus, kirjutab Kaamos Energy juht Mihkel Loorits.
Tarneahela probleemide tõttu jääb tänavu tootmata ligi 8 miljonit autot
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Globaalsed autotootjad võivad tänavu kaotada tarneahelatega seotud probleemide tõttu 210 miljardit dollarit käibest, mida on kaks korda rohkem kui aasta alguses prognoositi, teatas konsultatsioonifirma Alixpartners.
Enefit Green võib täna avaldada uudise börsile mineku kohta
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Eesti Energia kontserni kuuluv taastuvaenergiaettevõte Enefit Green korraldab täna kell 11 pressikonverentsi, kus tahab jagada ettevõtte hetkeseisu ja arenguplaane.
Ruth Oltjer: börsilt raha küsida on minu jaoks liiga aeglane ja kohmakas
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.
Tippjuht Ruth Oltjer kirjeldas Äriplaan 2022 konverentsil tagasivaatavalt, kuidas tema ettevõttele oli koroonakriisis prioriteediks Eesti riik. Ta ütles, et kriisi ajal oli tal riigiametitega suurepärane koostöökogemus, kuid mõned otsustamatud ametnikud on siiski tõrvatilgaks meepotis.