• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,67%45 608,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,67%45 608,04
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 07.02.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW on edukaim V6-mootoritega autode tootja

Ajavahemikul novembrist 1995 kuni oktoobrini 1996 müüs BMW 63 473 sellist autot. Sakslaste edu peapõhjuseks peetakse laia mudelivalikut -- oma bensiinimootorite rivist on BMW-l nn M2-segmendis (keskklassi autod) pakkuda tervelt nelja erinevat kuuesilindrilist jõuallikat.
Kõigil teistel autotootjatel on valik märgatavalt väiksem ja see kajastub ka müüginumbrites -- teisel kohal olev Audi müüs 18 722 autot (A4), kolmandal kohal olev Ford 14 273 autot (Mondeo ja Probe).
Kokku müüdi sellel ajavahemikul Euroopas 117 230 kuuesilindrilise mootoriga keskautot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võrreldes tavaliste M2-segmendi autode ostjaga on kiiremat sõitu võimaldava V6-mootoriga varustatud auto ostja keskmisest suurema sissetulekuga. Enamasti on tegu kõrgemal sotsiaalsel tasemel, hea hariduse ja kõrgete professionaalsete oskustega meesterahvastega.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele