6. veebruar 1997
Jaga lugu:

BMW on edukaim V6-mootoritega autode tootja

Ajavahemikul novembrist 1995 kuni oktoobrini 1996 müüs BMW 63 473 sellist autot. Sakslaste edu peapõhjuseks peetakse laia mudelivalikut -- oma bensiinimootorite rivist on BMW-l nn M2-segmendis (keskklassi autod) pakkuda tervelt nelja erinevat kuuesilindrilist jõuallikat.

Kõigil teistel autotootjatel on valik märgatavalt väiksem ja see kajastub ka müüginumbrites -- teisel kohal olev Audi müüs 18 722 autot (A4), kolmandal kohal olev Ford 14 273 autot (Mondeo ja Probe).

Kokku müüdi sellel ajavahemikul Euroopas 117 230 kuuesilindrilise mootoriga keskautot.

Võrreldes tavaliste M2-segmendi autode ostjaga on kiiremat sõitu võimaldava V6-mootoriga varustatud auto ostja keskmisest suurema sissetulekuga. Enamasti on tegu kõrgemal sotsiaalsel tasemel, hea hariduse ja kõrgete professionaalsete oskustega meesterahvastega.

Jaga lugu:
Hetkel kuum