Trammipargi direktori Uno Heinvere sõnul lisanduvad trammi peale reklaami tellimise korral värvimistasule kujunduskulud ja kleebiste valmistamiskulud. Firma sümboolika kleebitakse ülevärvitud trammile, ?abloonidega värvimine on liiga kallis ja tülikas, selgitas Uno Heinvere.
Trammi- ja trollibussikoondise iseseisev tulutoovam majandustegevus on seni olnudki reklaampindade müümine ühissõidukitele, reklaamimüügi netokäive möödunud aastal oli 6,7 miljon krooni ja selle aasta esimeses kvartalis 2,3 mln krooni.
Keskmine reklaamilepingu kestus on 13,3 kuud. Praegu kehtib 41 lepingut ja värviga on trammipark katnud 63 trammi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Sel aastal on Uno Heinvere sõnul sõlmitud kaks uut lepingut. Viimase reklaamilepingu sõlmis trammipark üleeile Raisio Nordic Eesti ASiga, kes toob Eestisse kassi- ja koeratoitu. Eestis on ühissõidukite reklaamiga katmine odav, ütles Heinvere. Sellegipoolest käivad kõik kulud kokku kodumaisele ettevõtjale üle jõu. Seni on reklaampinda ostnud põhiliselt suurte välisfirmade esindused.
Heinvere lisas, et tellimuste vähenemise põhjus on reklaamimaksu kehtestamises ja trammile halva maine loomises. Reklaamimaksu jõustumisel katkestas trammipargiga reklaamilepingu kümmekond firmat. Kleebitud reklaamlogod eemaldati trammidelt kohe, kinnitas Heinvere, kuid firma värvides sõidavad trammid edasi.