• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 16.05.97, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ETK Hulgi oli kahjumis

ASi ETK Hulgi rahandusdirektori Danel Tuusise sõnul otsustab nüüd ETK juhatus, millisesse kontserni ossa oleks kõige targem kahjum paigutada. Osaliselt oli nii suure kahjumi tekkimises süüdi ka eelmise aasta kevadel ETK juhtkonna poolt tehtud otsus maksta ETK jaekaubandusüksustele 3 protsenti boonust käibest varem planeeritud 1,5 protsendi asemel, ütles Tuusis.
Prognooside järgi pidi ETK Hulgi eelmisel aastal 1995. aasta 9,5 miljoni kroonisest kahjumist jõudma poole miljoni kroonisesse kasumisse. Eelmise aasta esimesel poolaastal oli ETK Hulgi kahjum kaks miljonit krooni.
ETK Hulgi eelmise aasta konsolideeritud netokäive kaubanduses oli 750 miljonit krooni, koos kaubandusega mitteseotud valdkondadega, nagu näiteks elamute kütmine, ja renditeenuste pakkumisega 791 miljonit krooni.
ETK Hulgi investeeris eelmisel aastal umbes 16 miljonit krooni. Sel aastal investeeritakse ligi 18 miljonit krooni infotehnoloogia edasiarendamisse, töötajate koolitusse ja arvutipargi täiustamisse.
ASi ETK Hulgi auditeeris rahvusvaheline audiitorfirma Coopers & Lybrand.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele