? propageerida naiste oskusi erinevates eluvaldkondades,
? tugevdada naiste positsiooni nii ühiskonnas kui majanduses,
? luua naistele võimalused kokkusaamiseks, mõttevahetuseks, õppimiseks, uute ideede ja inspiratsiooni saamiseks, ostmiseks ja müümiseks.
Sihtasutuse peamine üritus on iga kahe aasta tagant eri Rootsi paigas korraldatav idee- ja kaubandusmess, millest esimene toimus 1984. aastal Göteborgis. Tänaseks on peetud seitse üritust, külastajate arv on esimese aasta 30 000ga võrreldes mõnel aastal ületanud juba ka 100 000 piiri. Arvult kaheksas mess üldnimetuse all «Koostöö üle kõigi piiride» toimub 1998. aastal paralleelselt Linköpingis (ideeseminarid) ja Norrköpingis (kaubandusmess).
Kvinnor Kani mess on Rootsi üks suurema külastatavusega ning enim meedias kajastatud üritusi. See on ainus mess, mille korraldajaks on naised ning mille põhiliseks teemaks on naiste saavutused ning võimalused. Samas on messi oodatud külastajateks ka mehed.
Ideemessi raames korraldatakse seminare ning vestlusgruppe, mille peamine eesmärk on levitada uusi ideid, edendada loovust ning sisendada usku oma võimetesse. Seminaride teemad ulatuvad tervisest ja kokandusest majanduse, infotehnoloogia, keskkonna ning muudesse valdkondadesse.
Kaubandusmessi raames tutvustatakse nii oma toodangut kui tooteid ja teenuseid, mida üks tänapäeva naine vajab. Osalejate hulgas on nii suurfirmasid, valitsusasutusi, väikefirmasid. Ka need kompaniid, nagu näiteks Volvo, mida ei juhi naised, saavad võimaluse demonstreerida messil naiste võimeid ning oskusi.
Messide ettevalmistamisel on oluline osa vabatahtlikul panusel, kuid samas ei puudu üritusel ka arvestatavad sponsorid, kes näevad naistes väärtuslikku ressurssi, millesse tasub investeerida.