«Ostame tehnika ja paneme sinna taha mingi taibu või andeka inimese, mitte ei võta tööle kümmet inimest,» rääkis ASi Pindi Invest juhatuse esimees Rein Kilk laienemisplaanidest. Tema sõnul toimub suurtel firmadel käibe kasv pahatihti kvaliteedi arvel, Pindi Reklaamgrupp soovib aga pakkuda uusi ideid.
Pindi Reklaamgrupi ideejuht Erki Rammo ütles, et Tartu kontor on struktureeritud ja seal töötab kuus inimest. Töötajaskonda laiendada ei ole seal plaanis. «Teeme pigem vähem ja kallimalt, kuid hästi,» lausus Rammo.
Rein Kilk ütles, et Pindil polnud kavas luua mingit suurt reklaamifirmat. Reklaamiga tegelemine struktureeriti ümber, et pakkuda Pindi Grupile kuuluva kolme raadiojaama klientidele kompleksteenust.
«Mulle tundub, et neil napib ideid mingi sügavama kontseptsiooni mõttes,» hindas konkurentide töid Peeter Pruul reklaamiteenuseid pakkuvast firmast Rumor.
Käes on suur suvi ning põhiline puhkuste aeg. Ekslikult arvatakse, et soe suveaeg kipub paljudele eestlastele koos alkoholiga mööduma. Aastast aastasse on kasvanud aga just alkoholivabade toodete populaarsus ning seda mitte üksnes suvel, vaid üleüldiselt – kasvanud on nii alkoholivabade toodete hulk kui ka tarbijate nõudlus.