• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 13.06.97, 01:00

Renault Master saab kaasaegsema välimuse

Renault vahetab välja oma kaubiku Master, hakates tootma uut samanimelist veokit. Lisaks tavalistele veovariantidele hakatakse uut mudelit tootma reisiveoversioonis ja ka ?assiiautona, mis laiendab märgatavalt Masteri kasutusvõimalusi. Tegu pole lihtsalt vana mudeli uuendamisega, sest uue Masteri lisandumisel lõpetab Renault ka teise kaubiku -- Traficu -- ülemise segmendi mudelite tootmise.
Uue Masteri tooteperekond hakkab kokku sisaldama 12 erinevat baasversiooni, mis kombineeritakse kolme erineva pikkuse (4,89 m kuni 5,89 m) ja kõrgusega (2,24 kuni 2,71 m) kere baasil. Pagasiruumi kasulik maht on sõltuvalt modifikatsioonist 8--13,9 m3, kandevõime 1000--1700 kg.
Võrreldes senise Masteriga on uustulnuk märgatavalt sõiduautolikum, põhjuseks asjaolu, et uue Masteri väljatöötamises osales ka kontserni sõiduautosid tootev osa. Kui vana Master meenutas sisemuses rohkem veoautot, siis uue mudeli juhi töökoht pärineb sarnaselt konkurentidele (nt Ford Transit) pigem sõiduautolt. Sama võib öelda ka välimuse kohta -- kui vana mudel oli kandiline ja silmale üsna harjumatu «näoga», siis uustulnuka näol on tegu elegantse väikebussiga (see-eest puudub uuel mudelil see individuaalsus, mille eest jälle vana mudelit kiita võis).
Sõiduautodelt pärinevad ka uue Masteri ohutusalased elemendid.
Vana Masterit toodeti kolme diisel- ja ühe bensiinimootoriga. Uuel Masteril on mootorivalik tagasihoidlikum, teda hakatakse tootma kahe erineva diiselmootoriga -- 2,5- või 2,8-liitrise töömahuga (neist viimane on varustatud turboga).
Uut mudelit hakkavad turustama nii sõiduautodega tegelev Renault kui ka veokitele spetsialiserunud Renault V.I. Masteri peakonkurentideks Euroopa turul kujunevad Mercedes-Benz, Volkswagen ja Ford.
Uuele Masterile järgneb veel sel aastal päris uus väikeveok.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele